AM AVUT UN GRUP DE TURISTI CARE TREBUIAU SA MEARGA IN VACANTA IN EGIPT IN 30 IANUARIE DE PE BUDAPESTA.(ZBOR)AU RENUNTAT DIN CAUZA FAPTULUI CA NU LI S-A GARANTAT SECURITATEA .PENALIZAREA DATA DE AGENTIA DE TURISM TOUROPERATOARE A FOST 100%
CE POT SA FAC EU CA AGENTIE REVANZATOARE PENTRU A-MI APARA CLIENTII SI A-I AJUTA SA-SI RECUPEREZE BANII?
inecepeti discutiile cu partenerii din Egipt, unde ati achitat sejurul - agentiile, hoteluri, etc. in mod norma si in functie de contractele incheiate ei ar trebui sa returneze banii. revolutiile sunt forta majora.
Daca clientii au avut asigurare storno, atunci nu aveti nici o problema. Dar ar trebui vazut daca in conditiile asiguratorului care emite polita storno nu este exclusa revolutia de la clauze eliminatorii.
De fapt, inca nu a fost revolutie - nu a fost inlocuit prin forta nici guvernul, nici presedintele, si nu s-a schimbat sistemul politic in Egipt. Este (inca) o revolta.
In masura in care nu se stia la momentul semnarii contractuluii de situatia din Egipt consider ca se poate vorbi de un eveniment de forta majora, avand in vedere si amploarea manifestatiilor.