Buna ziua. Ma numesc Gheorghe Cornelia si va rog daca se poate sa ma ajutati si sa-mi spuneti ce am de facut in urmatoarea situatie: am achizitionat din luna august anul trecut doua locuri intr-o excursie in Egipt - Hurgada in data de 23 martie, organizata de firma Karpaten - Lidl. Acum in aceasta conjuctura si nebunie cu Coronavirus, am vrut sa anulez excursia, sau sa o aman, platind o penalizare. De la Agentia Karpaten din Calea Mosilor mi s-a spus ca penalizarea este de suta la suta si nu mai primesc niciunban inapoi. Mentionez ca excursia a costat 640€, si nu mi se pare corect, pentruca nu e vina mea. Nici a lor, dar puteau sa gaseasca un mod sa primesc si euceva inapoi. Mentionez ca am facut la inscriere si asigurare storno se medicala. Va rog daca sunteti amabili sa/mi spuneti si mie ce am de facut. Va multumesc.
Pentru alte detalii va rog sa ma contactati 0722570602
Buna ziua, incercati sa invocati forta majora si solicitati in scris amanarea sejurului sau restituirea sumei achitate total sau partial. Spuneti-le, de asemenea, ca veti apela la un avocat si ii veti actiona in judecata daca refuza.
Daca aveti si asigurare, verificati polita, va pot despagubi si ei pentru cazuri de forta majora.
Vacanta in egipt
SIMBOPREST
AM AVUT UN GRUP DE TURISTI CARE TREBUIAU SA MEARGA IN VACANTA IN EGIPT IN 30 IANUARIE DE PE BUDAPESTA.(ZBOR)AU RENUNTAT DIN CAUZA FAPTULUI CA NU LI S-A ... (vezi toată discuția)