avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 820 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Speracle sint legale sau ilegale ?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Speracle sint legale sau ilegale ?

intentionez sami achizitionez o trusa de speracle din afara tarii,pt ami usura munca.Lucrez ca lacatus si uneori sant solicitat la domiciliul clientului pt diverse probl,as dori sa stiu ce patesc daca sant prins de politie la un control corporal pe strada ziua sau noaptea
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 17:26, 2 Februarie 2011
Conform rationamentului dlui.avocat Lascoschi,daca la orele 01,00,un mecanic auto trece pe strada cu o trusa de scule si s-a furat o roata sau o oglinda de la o masina ,mecanicul devine automat"suspectul de serviciu".
Nu dle.atata timp cat nu sunteti implicat in fapte cu caracter penal,faptul ca va exercitati in mod legal o meserie,nu va face sa deveniti suspect.
Nu este vorba de rationamentul meu,ci doar de modul in care va proceda politia.Se vor face verificari la sectie...daca s-a dat o spargere...
Noaptea daca un lacatus merge pe strada si a deschis o usa are si martori...
Dar sa se plimbe noaptea cu trusa de scule...e cam ciudat...si o verificare de rutina se poate considera la locul ei...
Nu va justificati lipsa logicii,cu un raspuns la fel de ilogic.
Omul nu se plimba,merge sau se intoarce dintr-un loc unde a fost chemat sa isi exercite meseria.
Exista convorbiri,listinguri,alte dovezi.

Sunt situatii justificabile.

Daca dvs va pierdeti cheia de intrare , ajungeti acasa la orele 01,00 si solicitati serviciile unui lacatus,acesta risca sa nu mai ajunga sa va serveasca pentru ca risca sa fie verificat de politie
Credeti ca politistii sunt atat de creduli incat sa va un om cu speraclu la ora 1 noaptea si sa il lase sa plece pur si simplu?
Poate ca asa credeti sincer dvs., dar va spun ca nu vor proceda asa.