S-a vacantat postul de casier - statut de fct.p. (ocuparea stiti cum e: 7 la 1 si nu e cazul)
Nimeni nu vrea sa preia atributiile, inclusiv sub sanctiunile aplicabile. Ameninta cu demisiile pt ca sunt obligati sa faca ce nu vor, mai ales ca nu au legatura cu postul pe care il ocupa in prezent. In compartimentul cu pricina mai exista 1 contabil si un inspector pe impozite si taxe. Ce e de facut? Toata suflarea e cu ochii pe mine, ca deh... Resursele umane sunt cheia solutiilor#-o. Pana acum, am prezentat conducerii doar legislatia curenta, ca solutie... de unde?!
Va rog, ajutati-ma cu orice se preteaza la a fi aplicat in situatia expusa. E foarte neplacut ca vine lumea pt diverse plati/incasari si sunt trimisi acasa. Am facut si demersurile pt ocuparea prin concurs, dar nu stiu cum se va finaliza.
hai sa-ti spun o poveste poate intelegi ceva din asta. Seful nostru cel mare s-a suparat pe referenta de la registratura si a mutat-o la un alt compartiment. Casiera a fost mutata la registratura, atributiile acesteia au fost date unui referent de la impzite si taxe. Cand i-am spus ca nu se poate sa se faca acest lucru ca nu este legal mi-a ras in nas si a zis ca o sa-mi demonstreze ca daca vrea poate. cadrept urmare in fisa postului la delegarea de competenta si atributii a scris atributiile care in mod legal le indeplinea cealalta. In prima faza cei 3 functionari amenintau cu plecarea din institutie dar dupa ce au semnat fisele postului cu noi atributii i-a potolit pe toti inclusiv pe mine. Eu stiu ca este ilegal ce a facut dar atata timp cat eu nu am semnat nimic restul nu ma mai intereseaza. Peste tot este ca la relatia Presedintele tarii cu guvernul Boc.
Vedeti cum se incalca dreptul functionarului public ?Primarii ne trateaza de parca am lucra pe talaua lor si nu la stat.Da ,seful poate sa-ti delege si alte atributii dar in domeniul in care tu se presupune ca ai o calificare,pentru ca eu nu pot in acelasi timp sa fac stare civila si urbanism,pentru ca sunt servicii diferite si risti sa faci o varza.Daca atributiile sunt in cadrul aceluiasi serviciu unde se presupune ca ai abilitati(ca doar ai dat un examen din domeniul respectiv)da,dar asa...se poate sa refuzi si sa te adresezi in contencios.
De ce refuza inspectorul de taxe si impozite sa faca si pe casierul?? Nu trebuie sa si incaseze aceste taxe si impozite? De "alte atributii la dispozitia sefului ierarhic" nu s-a auzit in fisa postului? Parerea mea este sa-i faceti fisa postului cu completarile de rigoare celui de la taxe si impozite si hai sa vedem daca chiar isi da demisia pe criza asta...
Rezolva si execută orice alte sarcini primite în legătură cu munca si activitatea sa, dispuse de conducatorul institutiei/superiorul ierarhic si care nu contravin prevederilor legale în vigoare,:)
Buna seara !
Este o speta interesanta ... parerea mea este ca "gheata este subtire" in ceea ce priveste varianta cu "alte atributii la dispozitia sefului ierarhic" (@kyandra) .... a da unui angajat atributii duble cu o remuneratie identica ( care si asa e dezastru) nu mi se pare o idee tocmai buna ( este un abuz) , mai ales in conditiile in care respectivul angajat nu doreste acest lucru .... si in mod cert va castiga in instanta un eventual proces intentat impotriva angajatorului in acest sens .....
A , da ... exista varianta ca si acesta sa plece din institutie si atunci singura varianta ar fi sa dati atributiile de casier si pe cele de operator rol contabilului , nu ? =D>
Solutia cred ca este aceea a angajarii pe postul vacantat , mai ales in conditiile in care cred ca vorbim de un post unic ........
Abuz in serviciu
s.stefan
Buna ziua,
In calitate de functionar public, in urma cu 3 ani, am fost desemnat de biroul resurse umane cu aprobarea sefului institutiei, printr-o decizie, sa ... (vezi toată discuția)