In vara am semnat un contract de colaborare cu o firma de facut bijuterii la domiciliu. prima luna a decurs normal, am cumparat un pachet, mi-au trimis materialele, le-am asamblat, trimis inapoi, m-au platit si urma sa imi comand urmatorul pachet. l-am comandat numai ca acesta n-a mai ajuns. I-am tot sunat, la inceput raspundeau si isi cereau scuze pentru intarziere si promiteau ca in 3 -4 zile pachetul va fi la mine. Nu a ajuns nici pana in prezent pachetul. I-am tot sunat dar nu au raspuns, le-am trimis mailuri si nu au raspuns. Le-am cerut banii inapoi, evident nu au raspuns. Ce pot sa fac in privinta asta? Repet, am un contract semnat cu ei din care am un exemplar si eu acasa. plus extrasele de cont de la banca la care am facut platile catre ei.
daca nu mi-au raspuns la zecile de telefoane pe care le-am dat de pe diferite numere, sau la mailuri, credeti ca mai am cum sa ajung la o conciliere cu dansii?