Va expun pe scurt problema.
In 5 Ianuarie anul acesta am facut comanda la Vivre de un produs, pe care l-am si achitat on-line. Produsul a ajuns in data de 8 Ianuarie. Fiind ocupata, l-am deschis abia dupa 2 ore si am constatat ca mi s-a trimis alt produs. Am intrat pe site si am completat formularul de retur. Nu am facut print-screen-uri, nu m-am gandit ca ar fi nevoie.
Am fost contactata a doua zi de cineva de la ei si mi s-a spus ca vor trimite pe cineva sa ridice pachetul.
Nu a venit nimeni.
De aici urmeaza o serie intreaga de telefoane si e-mailuri trimise in care mi se justifica ca produsul a fost trimis de un furnizor cu care ei colaboreaza (VidaXL) si ca acestia trebuie sa il ridice. Bineinteles, nu a venit nimeni nici din partea lor. Am incercat sa ii contactez telefonic si prin e-mail dar nu am obtinut niciun raspuns.
In continuare, Vivre (cei carora le-am facut plata si de la care am cumparat produsul) spun ca nu e de competenta lor. Refuza sa ma puna in legatura cu vreun manager si trimit aceleasi mail-uri standard cu "ne pare rau pentru situatia neplacuta" si ca tin legatura cu furnizorul respectiv. Intre timp a trecut o luna de cand dureaza acest ping-pong intre mine si ei. Ideea este ca pe mine nu ma intereseaza cine este furnizorul lor. Plata si comanda am facut-o la Vivre iar ei trebuiau sa trimita curier pentru retur.
M-am interesat si de VidaXL. Pe pagina lor de FB sunt foarte multe plangeri legate de livrari gresite, produse platite si neprimite, marfa neprimita inapoi.
Am facut plangere si la ANPC dar nu am primit niciun raspuns.
Consider ca este un caz de inselaciune si doresc foarte mult sa imi recuperez banii si sa scap de produsul de care nu am nevoie.
Ce cale legala am la dispozitie pentru a rezolva problema?
Dupa multe telefoane, e-mailuri si contactarea inclusiv a managementului superior, am reusit returnarea produsului si recuperarea banilor.
A fost un proces anevoios, pe care nu il recomand nimanui. In lumina celor intamplate, voi fi foarte atenta cu achizitiile on-line de acum incolo.
Bună seara ! Întâmpin aproximativ același probleme, am înțeles ca firma a intrat în insolvență, mi-au retras banii de pe cont dar nu am mai primit produsele, îmi puteți spune cum ati reușit sa contactați pe cineva ?