avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 526 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme retur cu produs cumparat on-line de la VIVRE
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme retur cu produs cumparat on-line de la VIVRE

Va expun pe scurt problema.
In 5 Ianuarie anul acesta am facut comanda la Vivre de un produs, pe care l-am si achitat on-line. Produsul a ajuns in data de 8 Ianuarie. Fiind ocupata, l-am deschis abia dupa 2 ore si am constatat ca mi s-a trimis alt produs. Am intrat pe site si am completat formularul de retur. Nu am facut print-screen-uri, nu m-am gandit ca ar fi nevoie.
Am fost contactata a doua zi de cineva de la ei si mi s-a spus ca vor trimite pe cineva sa ridice pachetul.
Nu a venit nimeni.
De aici urmeaza o serie intreaga de telefoane si e-mailuri trimise in care mi se justifica ca produsul a fost trimis de un furnizor cu care ei colaboreaza (VidaXL) si ca acestia trebuie sa il ridice. Bineinteles, nu a venit nimeni nici din partea lor. Am incercat sa ii contactez telefonic si prin e-mail dar nu am obtinut niciun raspuns.
In continuare, Vivre (cei carora le-am facut plata si de la care am cumparat produsul) spun ca nu e de competenta lor. Refuza sa ma puna in legatura cu vreun manager si trimit aceleasi mail-uri standard cu "ne pare rau pentru situatia neplacuta" si ca tin legatura cu furnizorul respectiv. Intre timp a trecut o luna de cand dureaza acest ping-pong intre mine si ei. Ideea este ca pe mine nu ma intereseaza cine este furnizorul lor. Plata si comanda am facut-o la Vivre iar ei trebuiau sa trimita curier pentru retur.
M-am interesat si de VidaXL. Pe pagina lor de FB sunt foarte multe plangeri legate de livrari gresite, produse platite si neprimite, marfa neprimita inapoi.
Am facut plangere si la ANPC dar nu am primit niciun raspuns.
Consider ca este un caz de inselaciune si doresc foarte mult sa imi recuperez banii si sa scap de produsul de care nu am nevoie.
Ce cale legala am la dispozitie pentru a rezolva problema?

Va multumesc,
Lilica Enache
Cel mai recent răspuns: Diana Marica , utilizator 19:05, 18 Noiembrie 2024
Update:

Dupa multe telefoane, e-mailuri si contactarea inclusiv a managementului superior, am reusit returnarea produsului si recuperarea banilor.
A fost un proces anevoios, pe care nu il recomand nimanui. In lumina celor intamplate, voi fi foarte atenta cu achizitiile on-line de acum incolo.
Bună seara ! Întâmpin aproximativ același probleme, am înțeles ca firma a intrat în insolvență, mi-au retras banii de pe cont dar nu am mai primit produsele, îmi puteți spune cum ati reușit sa contactați pe cineva ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Furnizare produs gresit la comanda pe site tanarobot tanarobot Buna ziua, Pe 30.10.2022 am facut o comanda pe un site, lenjerii pat. Am primit comanda dar am constatat ca mi-au fost expediate alte produse. Am incercat sa ... (vezi toată discuția)
Buna,as vrea o parere in legatura cu urm speta...am comandat ... Korg69 Korg69 Buna,as vrea o parere in legatura cu urm speta...am comandat un produs online,a venit dar a fost altceva decit am comandat si am platit,apoi am returnat ... (vezi toată discuția)
Inselaciune achizitii on-line lorelyne lorelyne Buna ziua,Florentina ma numesc si am intampinat si eu o problema.Acum cateva zile am intrat pe un site de cumparaturi online...si anume OLX.Vroiam sa ... (vezi toată discuția)