Buna ziua! Am infiintat o firma in August 2010. Am luat autorizatia de functionare pentru punctul de lucru si cam atat. In rest pana acum nu am inregistrat contabilitate, nu am facut nici o declaratie, absoulut nimic. Am deschis contul la banca si am platit prin OP facturile de chirie si utilitati.
Eu acum vreau sa predau altcuiva firma.
Stiu ca nu sunt cu actele la zi, dar care sunt pasii pe care trebuie sa ii fac?
Ce anume trebuie facut in cazul in care vreau sa vand firma unei alte persoane?
Multumesc
Incheiati un contract de cesiune prin care cedati actiunile firmei catre acea persoana. Se redacteaza Decizia asociatului unic prin care hotarti sa cedati .Redactati din nou actul constitutiv cu noile date ale societatii (noul asociat si administrator ).Depuneti la Registrul Comertului .Va trebuie un avocat pentru redactare si atestare documente ,.El va poate depune la Registru actele . Av.Ioana Cazacu 0766525202
Cat mai urgent depuneti declaratia pe propria raspundere ce tine loc de bilant pana la 25.02.2010, dclaratia "101" pe zero dar si declaratiile "100" si "102"de la infiintare pana la 31.12.2010, in functie de ceea ce ati declarat in vectorul fiscal la infiintare. Pentru a evita niste amenzi (la primul termen stiam ca se da avertisment scris, dar la urmatoarele va iau amenzi) luati legatura urgent cu un contabil sa va ajute si in paralel urmati procedura de cedare a firmei.