avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 917 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Sunt elev in clasa a XI-a - pot fi PFA?
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Sunt elev in clasa a XI-a - pot fi PFA?

Sunt elev in clasa a 11-a si as dori sa fiu pfa. Explicati-mi va rog care sunt pasii pe care trebuie sa ii parcurg. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: dgnConsulting , Contabil 21:14, 9 Februarie 2011
Depinde ce vrei sa faci. Cel mai bine te duci la camera de comert si-ti explica ei in amanunt totul (exista acolo un birou special pentru infiintare PFA, intreptindere individuala, intreprindere familiala)
Partea "proasta" este ca iti trebuie un certificat, o diploma care sa arate calificarea in domeniul in care vrei sa ai activitate.
Sediul poate fi acasa la tine (titlul de proprietate pe casa/apartament al parintilor, cu contract de comodat (adica inchiriere gratuita) pe o camera, in care va fi sediul PFA)
Art. 8. -

(1) Pot desfăşura activităţi economice în una dintre formele prevăzute la art. 4 persoanele fizice care:

a) au împlinit vârsta de 18 ani, în cazul persoanelor fizice care solicită autorizarea pentru desfăşurarea de activităţi economice conform art. 4 lit. a) şi b) şi al reprezentantului întreprinderii familiale, respectiv vârsta de 16 ani, în cazul membrilor întreprinderii familiale;

Extras din OUG 44/2008. Conditia e sa aveti 18 ani.
Gasesti toate informatiile aici [ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Haine in rate! vladut05 vladut05 Buna ziua!M-ar interesa si pe mine ce solutie as avea sa vand haine in rate.Eu sunt din Craiova si fac comenzi pe Eastbay.com si m-am gandit sa fac comenzi in ... (vezi toată discuția)