Buna ziua as vrea sa ma ajutati si pe mine ca am cateva nelamuriri. Sunt elev in cadrul G.R Sc. Energetic Campina sunt major implinind varsta de 18 ani. Acum 3 saptamani ma aflam cu mai multi colegi in curtea liceului si ne jucam cu zapada,la un moment dat apare un barbat cu o varsta aproximativa de 40 ani. Dupa cateva minute din incinta scoli ies cateva colege moment in care eu ma indrept spre una dintre ele si razand ii zic ca o sa o "frec" cu zapada, ea stiind ca glumesc incepe si rade si continuam glumele moment in care individul de 40 de ani vine spre mine revoltat ma impunge cu capul si incepe sa imi spuna citez " Bai baiatule tu vrei sa te bat,tu nu sti ca bataia doare? Ca tine bat 100 odata" dupa care ma apuca cu palma de fata si ma scutura putin (individul mirosea a batutura si era destul de solid) dupa care pleaca spre poarta scoli, ne apucand sa iasa din curtea scoli ma duc spre el si il intreb " Cu ce motiv v-ati luat de mine?" la care individul vine inspre mine furios zicandu-mi ca am tupeu si ca ma bate el. Ajunge in dreptul meu crezand ca o sa ma loveasca il imping dupa care sare sa ma loveasca, urmeaza cateva lovituri de o parte si de alta pana la un moment cand de frica il lovesc in figura si il dau jos. Dansul spune ca avea lucrare in gura si i sa rupt. A fost a scos certificat medico-legal de unde a iesit ca a avut nevoie de 5-6 zile de vindecare (nu spitalizare). Am aflat ca ar fi fost tatal uneia din colege si asa a si declarat el dar stiu sigur chiar de la colega care a spus ca e taicasu ca defapt e prietenul ei (de aici se deduge caracterul barbatului daca umbla cu pustoaice de liceu de 18-19 ani). Am uitat sa mentionez ca atunci cand individul a picat 2 colegi au sarit si i-au dat cate 1-2 picioare (asta ne fiind problema mea, nu eu i-am invitat). Politia mi-a spus ca sa ii dau banii pe lucrare plus ce vrea el ca sa nu imi faca dosar penal si sa am cazier ca un cazier de la varsta asta m-ar termina etc etc. Mie mi se pare anormal ca tot eu sa