nicola mihaela a scris:
in actele asociatiei aceasta functioneaza in acel loc daca spatiul se inchiriaza nu se incalca legea ca acel spatiu este cu dublu rol trebuiesc schimbate actele asociatiei ? cu sediul in apartamentul administratorului si daca administratorul moare sau isi da demisia cel care vine dupa el unde isi va avea sediul sau va trebui sa inchiriem noi in alta parte un sediu pentru ca pe asta l-am vandut s-au inchiriat de asta v-am intrebat daca e legal sa inchiriezi sau sa vinzi un sediu de asociatie , multumesc...
Aveti dreptate. Asociatia nu trebuie sa renunte la acel spatiu. Sunt asociatii care nu au un spatiu si se chinuie pe unde apuca sau inchiriaza si platesc.
Apoi pentru a schimba adresa sediului asociatiei trebuie sa gasiti alt spatiu, sa faceti adunare generala in care 2/3 din numarul proprietarilor sa fie de acord. Apoi intocmiti un dosar cu mai multe documente si mergeti la judecatorul delegat pentru a face aceasta modificare, ce este de fapt modificarea statutului asociatiei, pentru ca in statut aveti adresa in primele articole.
Si daca moare administratorul, daca angajati un administrator din alt cartier, ce o sa faceti fara spatiu?
Dar presedinte, comitet nu aveti, nu se intalnesc acolo la o sedinta din cand in cand? Ori se face sedinta lunara tot in casa la administrator?