avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 445 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Continut PV cu acordul proprietarilor
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Continut PV cu acordul proprietarilor

Buna ziua,
am intocmit un PV cu proprietarii care sunt de acord cu schimbarea sediului social al asociatiei in care dupa descrierea a ceea ce dorim sa facem am facut un cap de tabel cu nr. apartament, nume proprietar/i, serie si nr. CI, CNP si semnatura.
Toate bune si frumoase pana am ajuns la un vecin politai care m-a sfatuit sa sterg de urgenta datele de identificare personala intrucat nu sunt operator de date si mi-a invocat lg. 677/2001. Spicuind prin lege, la art 8 zice ca CNP-ul poate fi prelucrat doar cu acordul expres al titularului, intelegand ca cei care mi l-au dat au facut-o de buna voie si nu fortati de mine.
Treaba asta m-a demoralizat intrucat am semnaturi si de la proprietari pe care ii prind foarte rar (plecati prin strainatate, apartamente inchiriate) si daca refac tabelul nu stiu daca mai stang numarul necesar de semnaturl (peste 75%).
Altfel, pentru a schimba un sediu social este suficient acest tabel (cu ce informatii?) si o cerere la judecatorie, secita civil?
Ultima modificare: Luni, 17 August 2015
marq, utilizator
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 22:19, 17 August 2015
Va propun o solutie mai simpla.
In cazul in care aveti trecut sediul asociatiei la un apartament in statut, sa faceti aceasta schimbare, oprindu-va la numarul scarii, fara sa mai treceti et. si ap.
Astfel nu veti mai fi nevoit sa schimbati statutul de fiecare data cand se schimba presedintele sau se supara proprietarului apartamentului cu pricina.

Daca nu aveti trecuta adresa amanuntita in statut (scara, et si ap), atunci n-are rost sa va agitati.
Oricum corespondenta va ajunge unde trebuie.

Si,chiar asa, de ce ati trecut si CNP-ul persoanelor? Pentru statut e suficient nr.ap, nume si prenume proprietar si semnatura.
Asa am fost si eu sfatuit, bine - rau ? nu stiu.
Problema e ca s-a desprins un bloc din asociatie (sa zicem una din cele 2 scari) si in dreptul sediului este trecuta doar strada fara nici un fel de numar si blocul, iar pentru corespondenta trebuie sa dau tot timpul adresa reala, dar care nu apare pe nici un document.
Intre timp am amenajat si un spatiu pentru a servi drept sediu, la parterul blocului.
Deci ca sa fie totul in regula ar trebui modificat statutul si sediul, nu stiu daca si numarul embrilor se specifica undeva.
Dv. din care asociatie faceti parte, cea veche sau cea noua?
Daca e nevoie pentru corespondenta, dati adresa, inclusiv scara (si atat), pozati pe perete o cutie postala mai pricopsita si scrieti pe ea Administratie si acolo vi se va pune toata corespondenta.
Nu e nevoie sa modificati acum statutul pentru asta, plus ca e destul de complicat.
Eu zic ca si inutil.

Ca sa va dau un exemplu, la asociatia mea, in statut este trecuta adresa pana la scara.
Cand am facut noile contracte, care trebuie sa cuprinda adresa exacta a sediului asociatiei ni s-a trecut adresa si, in loc de nr. ap., cutia asociatiei.
Pe alte contracte vechiul administrator si-a pus adresa lui. Am incercat sa schimb adresa la furnizor, dar era o complicatie cu dureri mari de cap, asa incat am lasat-o asa cum era. Toti curierii, inclusiv postasul stiu acum unde sa puna corespondenta.
Ultima modificare: Luni, 17 August 2015
elga50, moderator
Avand in vedere ca acum ati amenajat un spatiu pentru functionarea asociatiei si nu o sa va mai mutati sediul odata cu schimbarea presedintilor sau administratorilor, cred ca este corect sa faceti demersurile legale si sa aveti concordanta intre ceea ce scrie in acte si ceea ce este in realitate.
Sigur ca aceasta necesita eforturi mari, mai mari decat la infiintarea unei noi asociatii. Ca sa modificati statutul (ce cuoprimne adresa si poate si alte modificari cu aceasta ocazie) trebuie ca hotararea sa se ia cu votul a cel putin 2/3 din numarul proprietarilor.
Pentru infiintarea altei asociatii va trebuie votul a doar 50%+1.
In rest nu sunt diferente, dosarul (in trei exemplare) ce se depune la judecatorul delegat, continand aceleasi piese indiferent ca se modofica statutul cu o virgula ori se infiinteaza o noua asociatie.
Iar stabilirea corecta si clara a adresei sediului asociatiei este bine de facut pentyru ca oricand va puteti lovi de probleme cu furnizorii, cu primaria, cu restantierii in procese s.a.m.d.
Cat despre CNP, nu este nevoie de acesta. Am avut 2 asemenea schimbari in ultimii 7 ani (o modificare de statut si la 3 ani infiintarea unei noi asociatii) si nu am folosit la nici una CNP-u ci seria si numarul cartii de identitate trecute la fiecare proprietar in tabelul cu acordul de asociere. Misiunea cea mai grea a fost adunarea actelor de proprietate in copie si prezentarea acestora in dosar este obligatorie in ambele situatii, numai ca la infiintare e nevoie de 50%+1 iar la modificarea unui articol din statut trebuie sa avem minim 2/3 din actele de proprietate pe fiecare scara in parte.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Schimbarea adresei unei asociatii de proprietari mihai1980 mihai1980 sall ...am si eu o intrebare... suntem o asociatie de proprietari pe scara,adiministratorul vrea sa se retraga.... ce pasi sunt de urmat pentru a schimba ... (vezi toată discuția)
Modificarea adresei asociației silviu_n silviu_n Bună seara și bine v-am găsit! Asociația de care este vorba are adresa, de la înființare, la adresa administratorului în funcție la ... (vezi toată discuția)
Aderare la asociatia de proprietari cretuadrian cretuadrian Buna ziua, In complexul nostru a fost infiintata asociatia de proprietari pe 10 blocuri, intre timp au mai fost construite cateva blocuri. Cum pot adera ... (vezi toată discuția)