avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 863 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Sunt eleva si am fost amendata. Daca nu platesc pot fi ...
Discuție deschisă în Executare silită

Sunt eleva si am fost amendata. Daca nu platesc pot fi executata silit?

Sunt eleva,minora am o amenda pe care nu am platit-o la timp si acum mia venit o somatie cu un titlu executoriu,daca nu platesc pot fii executata silit? si ce se poate intampla..au de pierdut ceva parintii mei? Am un termen de 15 zile pt a plati si nu am bani.
1.Conform art.128 Cod Fiscal,amenda se prescrie in termen de 5 ani de la 01.01 a anului urmator celui in care a fost aplicata amenda.
2.Ce varsta aveti domnisoara ?
LEGE nr. 352 din 21 iulie 2006
pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 640 din 25 iulie 2006


Parlamentul României adopta prezenta lege.

ARTICOL UNIC
Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 410 din 25 iulie 2001, aprobatã prin Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 9, dupã alineatul (2) se introduc patru noi alineate, alineatele (3)-(6), cu urmãtorul cuprins:
"(3) În cazul în care contravenientul nu a achitat amenda în termen de 30 de zile de la rãmânerea definitiva a sancţiunii şi nu exista posibilitatea executãrii silite, organul din care face parte agentul constatator va sesiza instanta de judecata pe a carei raza teritorialã s-a sãvârşit contravenţia, în vederea înlocuirii amenzii cu sancţiunea obligãrii contravenientului la prestarea unei activitãţi în folosul comunitãţii, ţinându-se seama de partea din amenda care a fost achitatã.