Acum un an am cumparat un laptop sony de pe un site autorizat debo.ro. am avut problema cu laptopul si l am trimis la service. cei de acolo mi-au spus ca este de vina sistemul de operare windows si ca trebuie sa-l reinstalez. asa am facut, dar defectul a continuat sa se manifeste.i-am contactat si le-am trimis din nou laptop-ul. au confirmat de data aceasta defectul si mi-au propus sa-l trimita la furnizor in germania pentru a-l repara sau inlocui. am fost de acord cu modul de rezolvare a problemei si mi-au spus ca o sa dureze 30 de zile lucratoare. au trecut acele zile si mi-au spus ca inca nu l-au primit din germania. IN CERTIFICATUL DE GARANTIE SCRIE ASA: "IN CAZUL PRODUSELOR LA CARE TIMPUL DE NEFUNCTIONARE DIN CAUZA DEFICIENTELOR APARUTE IN CADRUL TERMENULUI DE GARANTIE DEPASESTE 10% DIN ACEST TERMEN, VANZATORUL ESTE OBLIGAT, LA CEREREA CONSUMATORULUI, SA LE INLOCUIASCA SAU SA RESTUIE CONTRAVALOAREA ACESTORA."ceea ce vreau sa va intreb este daca din ceea ce am scris mai sus ei sunt obligati sa-mi trimita altul nou sau banii. si daca nu ce pot face ca sa ma rezolve mai repede? mentionez ca am nevoie de laptop pt serviciu. daca apelez la protectia consumatorului ei pot sa ma ajute?
multumesc
Aveti 2 optiuni ,fie inlocuirea, fie restituirea.Adresati-va cu o cerere acestora, cu optiunea pe care o doriti, vedeti ce va raspund. Daca refuza ambele variante, nu strica sa va adresati si protectiei consumatorului si de ce nu instantei de judecata.
bineinteles ca trebuie sa apelati la protectia consumatorului. Reclamatia o puteti face si on line si puteti sa le cereti contravaloarea. E cea mai scurta si mai rapida cale