buna ziua. am sediul la locuinta proprietate unde tin evidenta contabila primara si punct de lucru la 25 km .intrebare: ce documente privind contabilitate primara trebuie sa am la punctul de lucru> ma refer la ; facturi+ nir ,raport de gestiune .registrul de casa?? eu le tin la sediul social este bine??????:stunned:
Il completez pe @lucian. La punctul de lucru trebuie sa mai detineti:
Registrul unic de control,care este separat de cel de la sediul societatii;
Registrul pentru casa de marcat;
Raport de gestiune.
Sa aveti toate autorizatiile si aveti obligatia de a afisa la loc vizibil urmatoarele acte:
Certificatul de inmatriculare(copie);
Program de functionare;
Numarul de telefon de la Oficiul pentru protectia consumatorului;
Plan de evacuare in caz de incendiu;
Un afis prin care aduceti la cunostinta clientilor ca bonul fiscal trebuie solicitat de acestia si pastrat pana la iesirea din unitate.
Punct de lucru srl
getazan
am deschis un punct de lucru la srl,ce documente trebuie sa existe la puctul de lucru(chiosc de vinz.cu amanuntul)in afara de casa de marcat, deasemeni rog sa ... (vezi toată discuția)