Aveti nevoie de urmatoarele:
- Registrul Unic de Control
- copie dupa certificatul de inmatriculare al societatii
- copie dupa certificatul de inregistrare/autorizare al pct. de lucru (PSI, SSM)
- autorizatia de la primarie pentru desfasurarea activitatii in acel punct de lucru
- daca aveti firma la magazin, dovada achitarii taxei la primaria locala pentru ampalsarea firmei
- facturier pentru casa de marcat (daca un client cere si eliberarea facturii cand nu functioneaza casa)
- Registrul special al casei de marcat (in care se evidentiaza vanzarile cand nu merge casa de marcat)
- sa aveti un stingator de incendii
- copie dupa contractul de salubritate (daca nu se mentioneaza in contractul de inchiriere al spatiului ca proprietarul va asigura aceste servicii)
- autorizatia sanitara emisa de Directia Sanitara
- Anuntul privind solicitarea si pastrarea bonului fiscal
- Anuntul cerut de Autoritatea privind Protectia Consumatorilor
- Anuntul cerut de Directia Sanitar-Veterinara
- Anuntul privind adaosul comercial practicat un unitate (faceti hartie si la fisc)
- autorizatia de licenta neexclusiva pentru muzica ambientala eliberata de UCMR - ADA
- neaparat, un dosar in fiecare punct de lucru privind legea 656/2002 privind spalarea banilor (Garda Financiara adora sa amendeze pentru lipsa acestuia)
- sa afisati neaparat orarul de functionare al magazinului. Si puneti si un semn de "fumatul interzis".
- actele contabile necesare magazinului (NIR-uri, etc)
- Inregistrarea punctului de lucru – eliberarea Certificatul constatator cu activitatile ce se vor desfasura in spatiul repectiv
- Autorizatie de functionare pe linie sanitara si sanitar-veterinara
- Autorizatie linia protectiei muncii si PSI
- Autorizatia de functionare eliberate de primarie /insotita (dupa caz) de programul de functionare
- Autorizatia privind montarea unei reclame/ firma/ panou
- Plan de evacuare in caz de incendiu afisat in loc vizibil / dotare cu stingatoare pulbere
- Alte precizari:
Contract cu medic medicina muncii
Contract de salubrizare (ridicare gunoi)
- Amenajarea spatiului – trebuie facuta conform normelor uniunii europene, cu 3 spatii (de vanzare, de depozitare, pentru personal)
- Instructiuni tehnologice – schema de igienizare (wc-personal, vestiar, etc)
- Dovada efectuare periodica - dezinfecţia, dezinsecţia, deratizarea.
- Aviz calificare personal (vanzatori)
- Fise personal si evaluari de risc pe posturi de lucru, etc.
- Contract de service pentru casa de marcat.
- Afisarea la loc vizibil: certificat de inregistrare, certif constatator, autorizatii, anunt interzicere vanzare tutun si alcool catre minori, anunt cu nr de tel si adresa oficiului protectia consumatorului ... si altele
- Daca folositi cantar (mecanic sau electronic) ... contract cu o firma de metrologie.
- Trebuie sa asigurati si paza (sub sanctiunea amenzii, data de politie), prin paza proprie sau contract cu firma de bodyguarzi
In contractul de comodat nu se poate trece "o chirie fictiva".
Pentru consumul de curent nu puteti merge pe contractul bunicii, ci va trebuie contract pe firma, caci sunt alte tarife.
Chiuveta si toaleta in camera separata, obligatoriu, plus magazie produse si vestiar pentru personal.
Bafta si spor la bani !