Aveti nevoie de urmatoarele:
- Registrul Unic de Control
- copie dupa certificatul de inmatriculare al societatii
- copie dupa certificatul de inregistrare/autorizare al pct. de lucru (PSI, SSM)
- autorizatia de la primarie pentru desfasurarea activitatii in acel punct de lucru
- daca aveti firma la magazin, dovada achitarii taxei la primaria locala pentru ampalsarea firmei
- facturier pentru casa de marcat (daca un client cere si eliberarea facturii cand nu functioneaza casa)
- Registrul special al casei de marcat (in care se evidentiaza vanzarile cand nu merge casa de marcat)
- sa aveti un stingator de incendii
- copie dupa contractul de salubritate (daca nu se mentioneaza in contractul de inchiriere al spatiului ca proprietarul va asigura aceste servicii)
- autorizatia sanitara emisa de Directia Sanitara
- Anuntul privind solicitarea si pastrarea bonului fiscal
- Anuntul cerut de Autoritatea privind Protectia Consumatorilor
- Anuntul cerut de Directia Sanitar-Veterinara
- Anuntul privind adaosul comercial practicat un unitate (faceti hartie si la fisc)
- autorizatia de licenta neexclusiva pentru muzica ambientala eliberata de UCMR - ADA
- neaparat, un dosar in fiecare punct de lucru privind legea 656/2002 privind spalarea banilor (Garda Financiara adora sa amendeze pentru lipsa acestuia)
- sa afisati neaparat orarul de functionare al magazinului. Si puneti si un semn de "fumatul interzis".
- actele contabile necesare magazinului (NIR-uri, etc)
- Inregistrarea punctului de lucru – eliberarea Certificatul constatator cu activitatile ce se vor desfasura in spatiul repectiv
- Autorizatie de functionare pe linie sanitara si sanitar-veterinara
- Autorizatie linia protectiei muncii si PSI
- Autorizatia de functionare eliberate de primarie /insotita (dupa caz) de programul de functionare
- Autorizatia privind montarea unei reclame/ firma/ panou
- Plan de evacuare in caz de incendiu afisat in loc vizibil / dotare cu stingatoare pulbere
- Alte precizari:
Contract cu medic medicina muncii
Contract de salubrizare (ridicare gunoi)
- Amenajarea spatiului – trebuie facuta conform normelor uniunii europene, cu 3 spatii (de vanzare, de depozitare, pentru personal)
- Instructiuni tehnologice – schema de igienizare (wc-personal, vestiar, etc)
- Dovada efectuare periodica - dezinfecţia, dezinsecţia, deratizarea.
- Aviz calificare personal (vanzatori)
- Fise personal si evaluari de risc pe posturi de lucru, etc.
- Contract de service pentru casa de marcat.
- Afisarea la loc vizibil: certificat de inregistrare, certif constatator, autorizatii, anunt interzicere vanzare tutun si alcool catre minori, anunt cu nr de tel si adresa oficiului protectia consumatorului ... si altele
- Daca folositi cantar (mecanic sau electronic) ... contract cu o firma de metrologie.
- Trebuie sa asigurati si paza (sub sanctiunea amenzii, data de politie), prin paza proprie sau contract cu firma de bodyguarzi