am deschis un punct de lucru la srl,ce documente trebuie sa existe la puctul de lucru(chiosc de vinz.cu amanuntul)in afara de casa de marcat, deasemeni rog sa mai stiu daca am optat pt.sistemul simplificat de contabilitate ce registre de contabilitate sant obligatorii de tinut?
Aveti obligatia sa intocmiti conform OUG 37/2011 doua registre: registrul de incasari si plati si registrul inventar.
Actele ce trebuie afisate la loc vizibil atat la sediul firmei cat si la punctul/ punctele de lucru.
1. programul de functionare/de lucru cu publicul, inclusiv eventualele pauze de masa;
2. certificatul de inmatriculare (in copie) al societatii comerciale, certificatele constatatoare/autorizatiile (in copie);
3. limitele de adaos comercial practicat (in cazul societatilor ce desfasoara activitati de comert);
4. telefonul pentru oficiul de protectie a consumatorului, textul privind obligatia clientilor de a solicita si de a pastra bonul fiscal pana la iesirea din unitate (acolo unde este cazul);
5. planul de evacuare in caz de incendiu.
Ca registre va trebuie registrul de casa, registrul nir, registrul de gestiune zilnica. Toate acestea le puteti achizitiona ce la centrele care vand imprimate tipizate.
Va mai trebuie un registru unic de control achizitionat de la administratia financiara contracost.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Contabilitate sediu
haiducu
buna ziua. am sediul la locuinta proprietate unde tin evidenta contabila primara si punct de lucru la 25 km .intrebare: ce documente privind contabilitate ... (vezi toată discuția)