avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 833 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Vreau sa stiu daca indeplinesc conditiile pentru a ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Vreau sa stiu daca indeplinesc conditiile pentru a beneficia de indemnizatie de somaj

momentan lucrez ca agent vanzari insa se fac restructurari:((. Am lucrat 8 luni la o firma de distributie de materiale de constructii si acum lucrez de 8 luni la alta firma dar cu intrerupere de 1 luna si jumatate.In intreruperea care am mentionat-o nu am beneficiat de indemnizatie de somaj nici nu am incercat pt ca stiam ca trebuie sa am 12 luni lucrate in ultimii 2 ani.De aceea as vrea sa ma lamureasca cineva .Va multumesc:D
Cel mai recent răspuns: danrada2003 , utilizator 09:02, 13 Februarie 2011
Conditii pt a benficia de indemnizatia de somaj
•aveti un stagiu de cotizare de minim 12 luni in ultimele 24 de luni premergatoare datei inregistrarii cererii.
•nu realizati venituri sau realizati din activitati autorizate potrivit legii, venituri mai mici decat indemnizatia de somaj;
•nu indepliniti conditiile de pensionare, conform legii;
•sunteti inregistrati la agentiile pentru ocuparea fortei de munca in a caror raza teritoriala aveti domiciliul sau, dupa caz, resedinta, daca ati avut ultimul loc de munca ori ati realizat venituri in acea localitate.
Conditiile pentru a beneficia de indemnizatia de somaj sunt:
1. c.i.m. sa inceteze pentru motive care nu tin de persoana salariatului.
2. sa aveti un stagiu minim de cotizare de 12 luni in ultimele 24 de luni premergatoare datei depunerii cererii.
3. cele 12 luni sa nu mai fi fost folosite inca o data pentru acordarea indemnizatiei pentru somaj.
multumesc mult :D.Mai ramane doar sa ma dea afara:))
Ultima modificare: Duminică, 13 Februarie 2011
danrada2003, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură