avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Medic de familie- cheltuieli deductibile (cum?)
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Medic de familie- cheltuieli deductibile (cum?)

Sunt medic de familie (profesie liberala) si am un cabinet medical individual. Imi conduc contabilitatea (in partida simpla) singura!
Am cateva probleme:
1. Recent am renovat o camera din cabinet (pret 2500 ron)-tencuit pereti, glet, zugravit etc.
Pot deduce toata aceasta suma in acelasi an?
2. Am cumparat un electrocardiograf (7000 ron). Cum il inregistrez? Cum deduc aceasta suma de la impozitare? (nu mi se pare firesc sa platesc toata suma o data si sa scad aceasta cheltuiala in mai multi ani).
3. Care este valoarea maxima a unui obiect pentru a putea introduce toata aceasta suma o data ca si cheltuiala?
Cel mai recent răspuns: ContSters42967 , utilizator 07:32, 11 Mai 2008
m2008 a scris:

Stie cineva un pot incadra un electrocardiograf, respectiv ecograf, conform catalogului de clasificare a mijloacelor fixe?


Nu inteleg intrebarea ??? Este cumva vorba de perioada de amortizare??
Nu am catalogul acasa dar vezi
Grupa 2 – Instalatii tehnice, mijloace de transport, animale si plantatii, care cuprinde urmatoarele subgrupe:

Echipamente tehnologice (masini, utilaje, instalatii de lucru);
Aparate si instalatii de masura, control si reglare;


Ultima modificare: Vineri, 9 Mai 2008
ContSters42967, utilizator
Am vazut grupa...dar nu stiu exact in ce sugrupa sa il incadrez, ca una e cu 8-12 ani, alta 4-8 ani
m2008 a scris:

Am vazut grupa...dar nu stiu exact in ce sugrupa sa il incadrez, ca una e cu 8-12 ani, alta 4-8 ani


Subgrupa in care sunt evidentiate electrocardiograf, respectiv ecograf.
ghola a scris:

m2008 a scris:

Am vazut grupa...dar nu stiu exact in ce sugrupa sa il incadrez, ca una e cu 8-12 ani, alta 4-8 ani


Subgrupa in care sunt evidentiate electrocardiograf, respectiv ecograf.