la un notariat am incheiat un contract individual de munca pe o perioada de 3 luni la care mi s-a prelungit cu 2 luni printr-un act aditional si mi s-a spus k am carte de munca...dupa trecerea celor 5 luni am vrut sa-mi iau cartea de munca sa ma mut la o alta societate si mi s-a dat o copie dupa o decizie inregistrata la ITM si mi s-a spus k nu am carte de munca deoarece nu existau la ITM formulare tipizate...ce se poate face...este corect ca eu sa nu primesc decat niste copii dupa contract,act aditional si decizie?pot sa-mi fac carte de munca si pe perioada aceasta de 5 luni?trebuie platita vre-o taxa sau ce se poate face??
HG 161/2006 (M.Of.172/22.02.2006) precizeaza ca registrele vechi se pastreaza si se arhiveaza de catre angajatori.
Deci "Revisal" inlocuieste registrul vechi de 100 file.
Transmiterea on-line nu este obligatorie dar, din experienta va spun, este avantajoasa, nu mai stau la coada la ITM.
Buna Ziua!in momentul inc are m-am angajat prima data cu contract in 2003 mi s-a spus ca nu se mai tiparesc carti de munca..intre timp am mai lucrat prin strainatate si inca un an in ROmania...momentan imi trebuie carte de munca sa dovedesc ca am lucrat in tara ...de unde s aiau eu sa deovedesc ca am lucrat cu acte in regula in RO cand eu nu am aceasta carte de munca...??!!mi s-a spus ca totul acum e in fomrat electronic...cum pot dovedi eu ca intre 2003-2007 am lucrat la o firma si intre 2008-2009 la alta firma ..adica 4 ani adunat?mai ales ca prima firma la care am lucrat a fost vanduta altui concern??!!Va rog mult sa ma ajutati ca am auzit mii de variante...eu sunt din Dambovita dar am lucrat numai in Bucuresti...multumesc ....!
Mergeti la ITM Bucuresti si depuneti o petitie prin care solicitati eliberarea unei adeverinte de vechime pentru perioada lucrata .. mentionati in petitie numele angajatorului si durata lucrata.