avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1148 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Depunerea declaratie unica pentru firme
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Depunerea declaratie unica pentru firme

Buna ziua,
Contabila mea m-a anuntat acum cateva zile ca s-au Codul Fiscal si Codul Muncii si ca se va depune o singura declaratie lunara, declaratie pe care Administratia Financiara o primeste doar pana la 30.06.2011 "direct", dar dupa aceea se vor depune doar on line si ca acest luru ne costa 100 RON/luna, plus un abonament de 250 RON/an, in afara de costurile contabile efective. Chiar asa este, e finala treaba, e aplicabila si daca da, de cand?
Multumesc.
Ultima modificare: Marți, 15 Februarie 2011
anelisagreeb, utilizator
Cel mai recent răspuns: office.carmen , utilizator 00:07, 17 Februarie 2011
Buna ziua,
Multumesc tuturor de raspunsuri. Vreau sa ma mai lamuriti insa cu ceva: ce anume trebuie pana la urma platit catre contabil, in afara de suma obisnuita lunara, acum cu noile schimbari? Am vazut ca simonaoprica zicea "Angajatorii vor suporta costurile de la notariat pentru imputernicire si costurile certificatului de mentiuni de la Registrul comertului,certificat cerut de notar". Pentru ce ne trebuie imputernicire? Multumesc inca odata de ajutor.
anelisagreeb a scris:

Buna ziua,
Multumesc tuturor de raspunsuri. Vreau sa ma mai lamuriti insa cu ceva: ce anume trebuie pana la urma platit catre contabil, in afara de suma obisnuita lunara, acum cu noile schimbari? Am vazut ca simonaoprica zicea "Angajatorii vor suporta costurile de la notariat pentru imputernicire si costurile certificatului de mentiuni de la Registrul comertului,certificat cerut de notar". Pentru ce ne trebuie imputernicire? Multumesc inca odata de ajutor.

Semnatura digitala se obtine de catre contabil in nume propriu.
Este atributul lui personal.
Pentru a putea depune declaratiile in numele dumneavoastra trebuie sa dati o declaratie notariala (desi nu mi se pare obligatorie ci cred merge si un contract intre parti semnat cu martori ) ca il imputerniciti sa va depune declaratiile pe site.
Daca nu intocmiti in forma autentica (la notar) ce am specificat anterior (care mi se pare fara un sens deosebit) nu este necesara nici hartia de la Registrul Comertului.
Ar mai fi ceva de intrebat: un cerificat pentru semnatura digitala obtinut este valabil doar in Bucuresti, de exemplu, sau cu acest certificat se poate folosi si in Jud. Ilvov, un alt exemplu. Multam' fain.
Ultima modificare: Miercuri, 16 Februarie 2011
anelisagreeb, utilizator
Imputernicirea la notar este obligatorie,am parcurs pasii obtinerii unui certificat digital.Consider corect din partea contabilului sa suporte costul certificatului si din partea patronului,sa suporte costul imputernicirii la notar.Tarifele practicate de contabila mentionata imi par exagerate.Certificatul este valabil oriunde.Oriunde in tara.
Ultima modificare: Joi, 17 Februarie 2011
office.carmen, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Certificat digital depunere declaratii zolysoftsolutions zolysoftsolutions Buna tuturor. Stie cineva cat costa toata procedura si intocmai un certificat digital pentru depunerea declaratiei on-line (e vorba de firma si de ... (vezi toată discuția)
Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica. obtinere. etape. - atentie! din 1 iulie 2011 declaratia 112 se depune doar online! Valentin_buzau Valentin_buzau [b]Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica. Obtinere. Etape. - Atentie! Din 1 iulie 2011 Declaratia 112 se depune doar ONLINE! ... (vezi toată discuția)
Procura pentru semnatura electronica alina40 alina40 Buna ziua, daca a depus cineva la ANAF declaratia 150 si documentele solicitate pentru semnatura electronica, poate ne ajuta spunandu-ne ce trebuie sa ... (vezi toată discuția)