Un locatar a obtinut ajutorul de incalzire pt. o familie compusa din doua persoane , la momentul depunerii cereii . Pe noiembrie si decembrie au fost doua persoane . Din ianuarie la adresa respectiva stau 4 persoane confirmate de seful de scara cat si de proprietar . Astfel el nu se mai incadreaza pt. ajutorul de incalzire .
Pe lista cu persoanele care beneficiaza de ajutor , pe ianuarie , este si el .
Cum se procedeaza pentru anularea ajutorului ?
Multumesc.
Administratorul de bloc,daca constata ca nu sunt indeplinite conditiile legale pentru acordare ajutor incalzire,comunica situatia la serviciul specializat din primarie
De unde stiti ca nu se mai incadreaza in conditiile de acordare a ajutorului pentru incalzire...si de unde stiti ca nu au facut ei insisi corectia in declaratie la primarie?
Ati facut un calcul?
Nu se mai incadreaza deoarece ,in urma verificarilor facute de comitet , unul din cei doi au o masina de 2000 cmc ,si venituri ce il fac sa nu se mai incadreze in grila . Ei nu au facut corectia deoarece pe ianuarie sint pe lista cu 90% ajutor de incalzire , deci nu ai facut corectia la primarie incepand cu ian 2011.
Stiti...declaratia este pe proprie raspundere, adica pe raspunderea declarantului, adica nu pe raspunderea asociatiei....
Aceasta este o problema intre solicitantul de ajutor de incalzire si primarie.
Asociatia nu face decat o socoteala si sa dea socoteala la primarie, adica nu are atributii de investigare a declarantilor.
Propriatarul care a intocmit Cererea/Declaratia pe proprie raspundere initiala privind acordarea ajutorului merge la Directia de Asistenta Comunitara si comunica schimbarea datelor privind componenta persoanelor, veniturilor, conditiilor impuse.
Nu stiu daca este un formular tip, oricum, acolo se rezolva problema. As. prop. se conformeaza datelor din Anexa 6 si apoi Anexa 7.
Aaaa, daca cineva vrea sa faca un denunt, pai tot acolo se poate face!