avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 751 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Impozit si taxe pt PFA ca programator
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Impozit si taxe pt PFA ca programator

Sunt programator si momentan lucrez in UK.As dori sa imi infiintez un PFA in tara ca sa pot lucra ca si contractor pt firma de aici, dar sa nu mai fiu nevoit sa stau in UK. Ce fel de impozit si taxe trebuie platite la stat? Daca dezvolt programe pt calculatoare,se poate aplica Ordin nr. 250 din 31/05/2004 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 573 din 29/06/2004 privind încadrarea în activitatea de creaţie de programe pentru calculator pentru a nu mai plati impozitul pe profit?
Cel mai recent răspuns: zegetina , utilizator 15:00, 15 Octombrie 2009
:offtopic: Va atrag atentia ca postarea aceleiasi intrebari de mai multe ori constituie o incalcare a regulamentului de postare. Va rog sa il cititi si sa-l respectati: www.avocatnet.ro/content/tag...

Multumesc pentru intelegere!
persoanele fizice autorizate sunt obligate sa tina evidenta contabila in partida simpla, adica un simplu registru cu incasarile si cheltuielile.
din acest registru daca il tineti va rezulta cifra de afaceri anuala.
daca CA depaseste 35000 euro deveniti platitor de tva ceea ce inseamna ca veti factura cu tva si veti putea deduce si tva-ul din cheltuielile pe care le aveti.
faptul ca nu declarati sumele castigate corect costituie infractiune si sa va fereasca cel de sus de vreo reclamatie ca garda financiara e la usa dvs. in cel mai scurt timp :)
Daca norma de venit este de 12.000 si castigati mai mult cand se depune declaratia anuala de impunere (declaratia 220 parca) daca declarati corect ce depaseste 12.000 se impoziteaza separat. Daca declarati mereu la normal ca nu aveti cum sa platiti impozit suplimentar.
Curios raspunsul dumneavoastra pentru ca in codul fiscal si cel din 2007 si cel modificat din 2008 apare urmatorul aticol: