Am incheiat un contract, pe o societate comerciala, cu o firma de telefonie in urma cu un an si jumatate. De cateva luni imi e mai greu sa achit facturile pentru ca mi-au scazut incasarile. Am telefonat sa discutam sa micsoram valoarea abonamentului, pentru ca nu am cum sa mai platesc deoarece incasarile mult scazute fata de perioada cand am incheiat acel contract. Au spus ca nu se poate, iar la intrebarea mea daca se poate rezilia contractul mi-au spus ca se poate daca achit abonamentul in avans pentru perioada ramasa, adica pentru 6 luni, sau daca societatea intra in faliment, ceea ce nici nu intra in discutie. Cu alte cuvinte daca nu am sa achit lunar valoarea abonamentului, ei, adica compania, cred ca voi avea sa achit luna viitoare abonamentul pe 6 luni odata...
Intrebarea mea este daca mai sunt si alte firme care s-au lovit de aceasta situatie, cum au procedat, si chiar nu se poate rezolva juridic aceasta problema decat achitand in avans abonamentul. Precizez ca am auzit o barfa `in targ`, ca nu te pot obliga sa continui abonamentul. Dar cum o barfa e o barfa, doresc sa aflu parerea unor oameni specializati. Multumesc, si felicitari pentru echipa care a avut ideea crearii unui asemenea site.
Si eu am aceeasi problema. Am vrut sa renegociez contractul, sa reduc nr. de simuri si internetul mobil.
Cu ceva timp in urma aveam restanta 2 facturi, am luat legatura cu ei si mi-au spus sa achit intai si apoi vom discuta. Dupa eforturi mari am achitat facturile am luat iar legatura cu ei si ma tot amana ca voi fi contactata dar nici pana azi nu s-a intamplat. Am trimis si cerere prin fax si degeaba. Daca ne poate ajuta cineva ar fi excelent. Multumesc.