avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 760 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale intreprindere individuala
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

intreprindere individuala

Imi cer scuze.Revin cu intrebarea la care nu am primit raspuns-ce acte imi trbuie sa infintez o inteprindere individuala,unde trebuie sa merg ?Sunt studenta in anul 2 ,specialezare fiinante -banci,este deajuns ca si calificare pentru a deschide barul respectiv;deasemenea am si o experienta in vanzari de 6 luni(lucrator gestionar),cartea de munca poate sa ma ajute?Daca sunt student sunt scutit de plata taxelor pentru infintarea societatii?Inainte de infintare imi trebuiesc toate acele autorizatii(mediu,pompieri,etc)sau le pot lua dupa aceea?va multumesc
Cel mai recent răspuns: Gabriela Monica Ionescu , Consultant fiscal 12:00, 27 Februarie 2011
Acte necesare infiintare ii aici:
[ link extern ]
Studentii au facilitati la infiintare , detalii aici:

[ link extern ]

Facilitatile oferite pentru infiintare firma de catre studenti le gasiti aici:

[ link extern ] ...
Sursa:www.onrc.ro

Calificarea profesionala trebuie dovedita cu o diploma sau adeverinta din care sa reiasa ca ati absolvit o institutie de invatamant, cu cerificat de competente sau de calificare profesionala.

Acte necesare infiintarii unei intreprinderi individuale le gasiti deasemenea pe site-ul ONRC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna seara kmmy kmmy am si eu o nedumerire. as vrea sa incep si eu un gen de \" afacere\" dupa cum am vazut la tv....producere si comercializare de conserve si muraturi...si as ... (vezi toată discuția)
Arhivare camelia_24mai camelia_24mai as vrea sa infiintez o intreprindere individuala cu obiect de activitate arhivare documente, trebuie sa indeplinesc anumite conditii? am lucrat la stat dar ... (vezi toată discuția)