Într-un bloc cu 340 de garsoniere 70 sunt debranşate de la încălzire şi apă caldă. Aceste 70 au centrală proprie/boiler şi DOAR apometre de apă rece.
Asociaţia continuă să pună pe facturile celor 70 pierderi la apa caldă, care variază între 0,7 şi 2,5 mc!!! (Calculaţi x340 şi veţi înţelege ce pierderi enorme se pun la tot blocul)
Cei 70 refuză să participe la aceste pierderi de apă caldă pe motiv de debranşare. Asociaţia invocă nu stiu ce lege.
Cei 70 vor să sesizeze Protecţia Consumatorului (dacă au competenţă) sau să meargă în instanţă.
Cine are dretate şi de ce? Dacă au dreptate cei 70, ce trebuie să invoce în instanţă şi de ce anume se face vinovat administratorul?
Vă mulţumesc.
Nu cred ca va inseala nici administratorul, nici presedintele.
Este posibil ca sa nu mai fi fost verificate contoarele de multa vreme, poate multi proprietari sa nu dea citirea indecsilor, citirea acestora sa se faca aiurea pe o perioada mai mare de timp. Practic o bulibaseala in evidenta consumurilor.
Nu puteti arunca cu verdicte de furt, inselaciune, atata timp cat nu stiti cauzele acestor pierderi.
Din experienta stiu ca o asemenea situatie se scapa din maini cand nu exista un regulament de citire a contoarelor si in asociatii mari, cum este a dv., este foarte greu sa stapanesti aceasta situatie. Ar trebui implicati mai multi oameni in verificarea sistematica a contoarelor de apa.
D-le Amadeus.. Si eu am avut probleme cu asoc. de prop. Dar a trebuit sa merg la organele de control cu sesizari. Raspunsurile au fost cu sactiuni contraventionale, cu recomandari sa ma adresez in instanta. Asa am procedat si am avut castig de cauza...Dar lupta continuua. la inceput se cam infuriau toti pe mine dar acum dupa cateva hotarari in favoarea au cam tacut si au mutit cu totii... scot caciula in fata mea..etc.
Adresativa in instanta si relatati situatia de la asociatia d-voastra. Probati ca se face frauda la calculul cotelor de intretinere si va obliga sa platiti ceea ce nu va este debit..