avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 460 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... conflict de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

conflict de munca

Buna ziua !
Lucrez ca facturista la o firma,de 5 ani.
Pana acum nu am avut nici o problema cu seful,nici el cu mine,toata lumea
era multumita de munca mea. De o saptamana insa totul s-a schimbat,
nimic nu e bine,,se leaga de orice mic amanunt,face scandaluri uriase...etc
La ultimul scandal,l-am rugat sa nu urle,sa vorbeasca civilizat,el insa a venit cu formatul a4 sa-mi scriu demisia.I-am raspuns,ca nu scriu nici o demisie,sa-mi dea el in scris,de ce nu are nevoie de mine.A spus,ca ar el grija sa-mi adune 3 referate
saptamana viitoare,si atunci nu mai are nevoie de nici o justificare.Mi-au soptit colegii ca adevaratatul motiv ar fi facturista de la fosta lui firma,caruia i-a promis ca o va aduce in locul meu.Ce sanse am sa-mi pastrez locul de munca?La lucru,climatul este insuportabil,insa nu prea se gaseste de lucru,mai ales daca ai trecut de 40.Merita sa lupt?

Cel mai recent răspuns: Adrian Marin , Consilier juridic 11:38, 27 Februarie 2011
In mod cert trebuie sa va aparati drepturile.Va sfatuiesc sa nu semnati demisie,lasati-l sa vedem ce face.Exista Inspectia Muncii,exista tribunal...
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua !
Intr-adevar stresul/presiunea este mare in conditiile date , insa trebuie sa va aparati drepturile ... un prim pas este acela (mai ales ca va doriti in continuare sa lucrati acolo) de a nu ceda prin a va da demisia ...... orice demers al angajatorului trebuie sa poarte pecetea legalitatii , in caz contrar se poate apela la instanta judecatoreasca ... aveti grija ce semnati !!! Multa bafta !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură