avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 775 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii cat primeste angajatorul?
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

cat primeste angajatorul?

o sa fiu mai explicita.
sunt medic dentist proaspat absovent. am inteles ca angajatorul primeste timp de 12 luni un salariu brut(legea 76/2002, art.86) din care se vor plati contributiile la stat atat ale mele cat si ale angajatorului(asa doreste el, nu vrea sa dea bani din buzunar pentru mine). eu nu voi primi salariu ci voi lua ce incasez de la pacienti.
angajatorul vrea sa ii intre in buzunar 150 euro lunar pentru chirie si 200 ron pentru caheltuieli(apa, curent). eu sunt incadrata pa cartea de munca cu salariul de 1200 ron. din acest motiv as dori sa stiu cati bani mai raman dupa plata contributiilor la stat(atat ale mele cat si ala angajatorului), am inteles ca la somaj nu trebuie platit
as dori daca se poate sa stiu o suma exacta ca sa stiu cat trebuie sa dau diferenta. multumesc
Ultima modificare: Duminică, 27 Februarie 2011
andrutza2020, utilizator
Cel mai recent răspuns: eumarian , utilizator 18:28, 27 Februarie 2011
Nu stim toti coeficientii pt a calcula, dar la un salariu generic de 1200 brut, se platesc cam 320 RON (angajat) + 340 RON (angajator). deci pretul angajatului este de aprox 1540 din care 880 salariu net. Adevaratul net este in jur de 540 ron, deci oricum peste cei 200 de care va spune.

Cred ca va referiti la art 80 din Legea 76/2002, care nu mai se refera de la O.U.G. nr.126/2008 la salariu minim, ci la indicatorul social de referinta (500 de lei). Sunteti de altfel sigura ca angajatorul va beneficia de aceasta facilitate?
da, sunt sigura
Atunci primeste probabil 750 ron + scutirea de somaj, daca am vazut eu bine.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură