Va sugerez sa discutati in prima sedinta de comitet situatia tuturor spatiilor cu alta destinatie si a spstiilor comune din asociatie. Cu aceasta ocazie luati decizia de a inventaria aceste spatii, de a solicita celor care le folosesc sa prezinte asociatiei documentele in baza carora le folosesc (acte de proprietate, de inchiriere...).
Afisati aceasta decizie, cu un termen de conformare si-apoi treceti efectiv la control. Membrii comitetului cu administratorul sa verifice fiecare spatiu, inclusiv al vecinului carcotas.
Dupa ce inventariati va intruniti intr-o alta sedinta de comitet si propuneti ca cei ce detin aceste spatii sa incheie in 30 de zile contracte de inchiriere cu asociatia, altfel vor fi atentionati, notificati sa le elibereze.
Stabiliti o chirie modica, asa ca intre vecini, deocamdata, prin contract anual.
Incasati intai banii si va spunem apoi cum sa-i folositi (conf legii).
Nu are nici o legatura "plata impozitului la financiar" cu folosirea spatiilor comune din bloc. Sunt lucruri total diferite.
~ final discuție ~