avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1166 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Teapa pensie alimentara?
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Teapa pensie alimentara?

Buna ziua,
Sunt student, am 22 ani si satamana trecuta am avut proces intentat pentru a primi de la tatal meu pensie alimentara pentru a ma putea intretine si termina facultatea.
S-a acceptat decizia si am ramas socat astazi ca la salariul lui de aprox 1000E eu am o pensie de 250lei.
Ce se poate face in aceasta privinta?
El are la dosar adeverinta de venit in valoare de aprox 3600ronluna.

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Corina Capotã , Avocat 18:31, 21 Mai 2008
Puteti ataca sentinta, evident, insa depinde si cum ati demonstrat nevoile dv... ca doar nu o sa va dea instanta mai mult decat aveti nevoie?
Dati-ne amanunte, cat ati cerut, cum ati motivat...
Domiciul il am in severin dart eu am adus adeverinta ca sunt la facultate in Timisoara. Stau in chirie fara forme legale pt ca proprietarul este in Italia. La proces s-a strigat dosarul, am zis prezent dupa care mi s-a spus ca el accepta sa-mi plateasca pensie de intretinere. totul a durat cam 2 min. dupa care am vb cu avcata mi-a aratat ca are salar de 36 mil si m-a asigurat ca este 25% iar azi... am vazut ce hotarare s-a luat...
Repet: depinde de motivare, de cat ai cerut...
Cum sa-ti dea maximul asa, fara motive intemeiate, eventual dovedite. Avocata a presupus un lucru, nu stim exact cum v-a prezentat situatia, nu e 25% fara discutie...
Daca nu stim motivele, nu putem sa-ti spunem ce sanse ai in atacarea sentintei...
pai nu mi s-a spus sa cer nimic.. am dat actele la avocat si atat.
Sa fi fost platit avocatu de taicamiu sa scrie o suma asa "mare" la nevoi? cu banii aia nu imi permit nici macar sa iau ceva consistent de mancare o luna in timisoara fara sa mai trec chirie, intretinere, o haina pe aici pe colo, rechizite, taxe la faculta, etc.