avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 605 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Teapa pensie alimentara?
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Teapa pensie alimentara?

Buna ziua,
Sunt student, am 22 ani si satamana trecuta am avut proces intentat pentru a primi de la tatal meu pensie alimentara pentru a ma putea intretine si termina facultatea.
S-a acceptat decizia si am ramas socat astazi ca la salariul lui de aprox 1000E eu am o pensie de 250lei.
Ce se poate face in aceasta privinta?
El are la dosar adeverinta de venit in valoare de aprox 3600ronluna.

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Corina Capotã , Avocat 18:31, 21 Mai 2008
pt eu.ro.lex: pana acum am pierdut un an la facultate pentru ca am fost angajat ca sa imi pot plati cheltuielile. desi nu mi se pare corect ca unii sa se plimbe prin tara cu noua lor masina, sa stea la hotel si eu sa lucrez 12 zile din 14 ca sa ma pot intretine. maicamea nu prea poate sa ma ajute pt ca nu are salar mare iar bunicul ma ajuta si el cat poate din pensia lui.

Dupa cum am mai scris si mai sus avocatul meu nu a vb nimic cu mine.decat dupa proces cand mi s-a sus ca 25% din salariul declarat.
Mai exista varianta de a astepta sa ramana definitiva si irevocabila sentinta din dosarul de care vorbiti dvs si ca depuneti o n oua cerere de chemare in judecata.
Puteti sa cereti sa cereti majorarea pensiei de intretinere stabilita acum la 250 lei, argumentand cu probe care sunt cheltuielile dvs. reale.
Daca tatal dvs. nu are si alti copii in intretinere, poate fi obligat sa va plateasca o pensie DE PANA LA 25%, nu obligatoriu fix 1/4 din veniturile lui nete.
Rezolvati mai rapid, decat sa asteptati judecarea recursului la actualul proces (probabil dupa vacanta judecatoreasca)!