avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 635 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Teapa pensie alimentara?
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Teapa pensie alimentara?

Buna ziua,
Sunt student, am 22 ani si satamana trecuta am avut proces intentat pentru a primi de la tatal meu pensie alimentara pentru a ma putea intretine si termina facultatea.
S-a acceptat decizia si am ramas socat astazi ca la salariul lui de aprox 1000E eu am o pensie de 250lei.
Ce se poate face in aceasta privinta?
El are la dosar adeverinta de venit in valoare de aprox 3600ronluna.

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Corina Capotã , Avocat 18:31, 21 Mai 2008
Exercitati calea de atac si schimbati avocatul.Incercati sa angajati alt avocat.Faceti o motivare in scris in care va aratati nemultumirea.Vedeti ca termenul este 15 zile de la comunicarea hotararii judecatoresti.
1. Nu stiu eu ce suma a trecut, nu stiu daca a fost platit avocatul, dar nici dv. nu stiti ce scria, macar, in cererea aia? :O Nimic, deloc?
2. Daca ce a scris avocatul in cererea initiala nu ajuta la obtinerea unei suma mai mari, degeaba atacati sentinta...
Pai cheltuielile mele aici ca student ajung la aprox 800ron in care este inclusa chiria, regie, etc plus o parte din cheltuielile de mancare.

Eu nu stiu ce s-a scris la dosar de catre "Avocatul" meu.
Am voie sa cer dosarul de la judecatorie si sa-l citesc?
Daca ce ati obtinut nu e suficient,pana acum cum ati reusit sa supravietuiti? Ati angajat un avocat,sau ce?El stie si trebuie sa stie ce si cum se face.Sau inca nu ati angajat avocatul,dar doriti ca inainte sa "incercati marea cu degetul"?
Da, puteti merge la arhiva judecatoriei si sa cereti dosarul nr. ... Trebuie sa aveti actul de identitate la dv.