Sunt un tanar fara experianta ,sunt la inceput de drum , am infiintat o firma individuala si acum trebuie sa merg la Administratia Financiara,..am fost ca sa ma ea :..-Luare in evidenta
-solicitarea lista cu registre necesare desfasurarii activitatii
(asta ce tre sa fac)...am fost si mi sa dat niste formulare de completat nu mai ca nu stiu sa la completez.....(ma poate ajuta cineva va rog)....am cerut ajutor la finante acolo si mia zis sa ies afara si sa ma descurc singur ca ea nu isi mai vede capul de treaba si dupaea sa vin la ea dupa ce le completez a...am plecat acasa si uitema pe net cer ajutor e greu cand esti tanar si nu prea pricepi..!!(ma ajutati va rog)
Sunteti foarte simpatic! Eu zic sa va "luati" un contabil pentru ca oricum o sa aveti nevoie vitala de unul.
Bifele din unele declaratii sunt foarte importante:)
Majoritatea registrelor pe care vi s-a spus sa le cumparati trebuie numerotate pagina cu pagina (in coltul din dreapta sus al fiecarei pagini, de la 1 pina la 100, de obicei), pe ultima pagina se scrie "Acest carnet contine 100 de pagini, numerotate de la 1 la 100 (sau cite sint, 98, 99, te orientezi). Apoi cu un cui faci doua gauri pe cotor, legi cu o sfoara, cu nod, si deasupra nodului lipesti o hirtie. Cu aceste registre te duci inapoi la Finante sa le inregistreze.
Te rog sa scrii registrele si formularele ce ti-au fost indicate si le lamurim pas cu pas.
Bafta.
am asa :
Domule Director
subsemnatul......domiciliat in.......str.........bl......,posesor al autorizatiei nr....(aicea nu shtiu ce trebuie sa scriu).....din....(nici aici).....rog sa-mi aprobati impunerea in sistem real avand activitatea de.....(nici aici nu shtiu)....(ma ajuti te rog)
Firma nou infiintata
LuciaN.
Va rog sa imi spuneti care sunt pasii ce trebuie facuti dupa ce a fost infiintata firma? Unde se depun declaratiile? La ce perioada? Ce trebuie procurat si de ... (vezi toată discuția)