Mi-am infiintat de curand o firma a carei principal domeniu de activitate este " comertul cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi si corespundenta " si am cateva intrebari :
1.Am certificatul de inregistrare pot sa incep activitatea ?
2. Imi trebuie neaparat un angajat cu carte de munca ( mentionez k suntem 3 asociati)?
3.Am nevoie de vreo autorizatie tinand cont de faptul ca eu comercializet produse preambalate ?
4.Pot emite singur facturi personalizate ?
1 Sigur ca poti.
2 depinde daca esti microintreprindere raspunsul este da . Daca esti platitor de impozit pe profit nu esti obligat sa ai salariati.
3 depinde ce fel de produse.
4 de ce nu?
Mutumesc pt raspunsuri ... mai am ink mici nelamuriri legate de punctele 3 si 4
Eu comercializez (intentionez) produse preambalate din magazinele cash&carry...credeti k am nevoie de vreo autorizatie ?
Legat de facturi .. trebuie sa aiba o serie anume...sa fie in ordine succesiva ... din cate cifre.... pot emite shi chitante ... totul e in regula atata timp cat le inregistrez in contabilitate ?
Presupun ca ai un contabil angajat care sa-ti "faca inregistrarile". Ar fi trebuit sa-ti spuna ca ai nevoie de facturi personalizate cu datele tale de inregistrare ( CUI, nr. inregistrare la ORC, adresa, telefon...) care au o serie si pot fi numerotate de la 1la......
Factura
malihinv
Am depus actele pentru deschiderea unui PFA.
Va rog sa-mi transmiteti detalii privind facturarea.
Se pot intocmi facturi electronice, pe calculatorul meu sau ... (vezi toată discuția)
Explicatii cod caen
csabex
buna seara,
am si eu o intrebare. Am primit certificatul de inregistrare pentru intreprindere individuala, activitatea principala fiind conform codului caen ... (vezi toată discuția)