avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 870 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Master - e util in obtinerea unui loc de munca?
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Master - e util in obtinerea unui loc de munca?

As dori sa stiu daca masterul ajuta la obtinerea job`ului.... de exemplu as dori sa dau la master-dreptul penal in afaceri si nu stiu in ce masura m`ar putea ajuta acesta si`n ce functie.


p.s.: sunt studenta la administratie publica si nu doresc sa profesez ca functionar public :((.
Cel mai recent răspuns: Beatrice89 , utilizator 16:03, 22 Martie 2011
depinde unde vreti sa va angajati.
intr-un post cu functie de conducere ceva nu ar fi rau.chiar da bine la cv
nu am nicio idee de aceea am cerut sfaturi, idei aici p forum...:((
Daca ai terminat facultatea de administratie cu ce te-ar ajuta un asemenea master pe care il recomand doar juristilor care vor sa profezese ca avocati, consilieri etc. Mai util ar fi sa te intrepti intr-un master in dreptul afacerilor daca tot vrei in acest domeniu.
Pe mine ma intereseaza orice opinie care-mi poate fi de folos....de aceea am postat acest mesaj...cum am spus si mai sus, eu nu doresc sa profesez ca functionar public....iar masterul la dreptul penal al afacerilor nu stiam daca ma ajuta sau nu era pur si simplu o idee....de aceea am intrebat si as dori sugestii in legatura cu administratia publica...ma refer in ce domenii de activitate as putea sa profesez dupa terminarea facultatii.