avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 723 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii adeverinta elev
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

adeverinta elev

Buna seara. Eu sunt elev la scoala, iar mama mea este despartita de tatal meu. Eu am luat adeverinta de la scoala si a dus-o mama mea la servici pentru reducerea impozitului pentru ca are in intretinere un minor. Iar tatal meu vrea sa se duca sa ea el de la scoala si sa o duca la el la servici. Poate face acest lucru fara accordul mamei mele?
Cel mai recent răspuns: adipan91 , utilizator 08:45, 13 Martie 2011
Deducerea impozitului se face o singura data. Daca mama a folosit adeverinta la serviciu nu mai poate sa o foloseasca si tatal. Serviciul de contabilitate raspunde de aceste lucruri.
si ce ar putea sa faca cu aceasta adeverinta? o poate folosi in alt scop? insista prea mult cu asta si mi-a spus ca ii trebuie la servici sa dovedeasca ca sunt eleva ca sa poata sa imi dea pensie alimentara in continoare .. nu prea am inteles bine
Daca solicita secretariatului scolii o adeverinta, va trebui sa spuna motivul pentru care o cere, pentru ca se completeaza "S-a eliberat prezenta pentru a-i servi la...". Poate intra in somaj si-i trebuie adeverinta.... sau cine stie...
daca intra in somaj poate spune dar ciudat este ca insista foarte mult pe asta..
sau poate deschide proces pentru micsorarea pensiei

Alte discuții în legătură

Somaj persoana cu handicap auracata auracata buna ziua.am un baiat in virsta de 21 ani cu handicap.a terminat in iulie scoala de arte si meserii . cei de la scoala mi-au spus ca il pot inscrie la somaj.am ... (vezi toată discuția)
Nerespectare indatoriri parinte BSR1998 BSR1998 Buna ziua! \"Tatal meu\" nu isi face datoria deloc! Eu si mama mea platim toate cheltuielile in casa, ne intretinem si chiar si pe el. El este angajat si ... (vezi toată discuția)