avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 535 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de indemnizatie de somaj dupa terminarea ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de indemnizatie de somaj dupa terminarea facultatii?

Buna ziua!Am 42 ani, sunt studenta la id anul 2 si la anul in ultimul an de facultate, as dori sa ma mut la zi.In momentul de fata nu am servici si am beneficiat de somaj incepand cu data de 7.XI.2009. In 2010 am terminat somajul. Am peste 20 de ani de munca. Intrebarea mea este daca dupa terminarea facultatii pot beneficia de ajutor de somaj!!! Daca voi studia doar 1 singur an la zi (ultimul an de facultate), pot beneficia la terminarea facultatii de ajutor de somaj??? Va multumesc!!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:25, 7 Martie 2011
1. Legea 76/2002 (legea somajului) spune:
Art. 82. - În sensul prezentei legi, prin absolvent al unei instituţii de învãţãmânt se înţelege persoana care a obţinut o diplomã sau un certificat de studii, în condiţiile legii, în una dintre instituţiile de învãţãmânt gimnazial, profesional, special, liceal, postliceal sau superior, de stat ori particular, autorizat sau acreditat în condiţiile legii.
2. Nu se pomeneste nimic nici in lege nici in normele de aplicare de invatamant la distanta sau de zi.
3. Este bine sa intrebati si la AJOFM.