avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 992 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... promovarea pe studii superioare
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

promovarea pe studii superioare

Bună ziua!
Am şi eu o întrebare, sunt funcţionar public în cadrul ministerului justiţiei pe funţia de referent debutant( am 4 luni vechime) şi sunt studenta în anul IV la Drept. Din câte am înteles, după ce termin facultatea o să ma treacă pe studii superioare, prin concurs, mi se transformă postul la consilier asistent.Dacă acum am 580 RON net ( salariu de bază 670 RON) ,după trecerea pe postul de consilier asistent cat o să am salariu? Cum exact se calculeaza? Ca grilă de salarizare?
Cel mai recent răspuns: Kyandra , moderator 10:52, 8 Martie 2011
Ce atributii aveti dvs. ca si referent debutant? Pentru ca, indiferent de faptul ca lucrati in Ministerul Justitiei sau in alta parte, repet: dupa parerea mea, cu Facultatea de Drept nu se promiveaza in clasa, dat fiind faptul ca pe functia publica de consilier juridic de intra doar prin concurs, fiind singura functie publica pentru care se cer , obligatoriu, studii juridice. Totodata, trebuie avut in vedere faptul ca studiile juridice se aplica unor profesii in care se intra doar prin concurs: avocat, magistrat, consilier juridic, notar, executor judecatoresc...
Functia publica generala de consilier clasa I poate acoperi o multime de atributii...nu stiu cate dintre ele cer obligatoriu ocupantului studii juridice...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incadrarea pe studii superioare conform legii nr. 284/2010 aladinut aladinut Sunt functionar public in cadrul politiei locale (fosta politie comunitara) ca referent studii medii grad profesional superior.(pe acest grad am fost promovat ... (vezi toată discuția)