In luna ianuarie 2011 mi s-a facturat abuziv de catre Orange, pt.luna decembrie 2010, c/v mesaje Enjoy divertisment cu tariful de 3 euro+tva/mesaj, in total 127 ron. Stiind ca nu am consumat toate minutele incluse in abonament(700 min.Orange si 150 min.nationale), am solicitat initial lamuriri telefonic, la Serv.Clienti asupra sumei de plata foarte mari, nejustificata.Nu mi-au putut dat detalii si atunci am solicitat factura detaliata, care a sosit in cursul lunii ianuarie.
Am discutat din nou la Serv.clienti si le-am spus ca nu am expediat nici un Enjoy mesaj divertisment catre nr.1201, cum aparea in factura detaliata, asadar nu recunosc aceasta suma facturata abuziv de 127 ron, in plus abonamentul meu fiind pentru telefonie mobila si nu pt." mesaje divertisment enjoy".Am solicitat sa mi se storneze aceasta suma facturata abuziv, dar mi-au solicitat sa depun cerere scrisa, cu prezentarea problemei, ceea ce am si facut.
In data de 7 febr.2011 Orange mi-a restrictionat abonamentul, respectiv din acea data nu mai pot folosi serviciul lor, dar au continuat facturarea. In ce priveste reclamatia mea, in data de 17 febr.au formulat raspuns, pe care l-au trimis pe posta, fiind primit de mine in 28 febr.2011.
Potrivit rapunsului Orange, nu imi pot storna suma de 127 ron, dar precizeaza ca aceste "enjoy mesaje divertisment" sunt servicii oferite de firme partenere, in cazul meau firma 3 United fiind cea care a a prestat serviciul si care percepe tariful, Orange citez"asigurand doar calea de comunicatie si tarifarea".Nu mi s-a dat o explicatie in ce constau aceste mesaje divertisment pe care nu le-am dat sau continutul lor, doar ca, citez, n punct de vedere tehnic sunt inregistrate corect.
Totodata, precizeaza ca ma pot adresa firmei 3 United pt.detalii privind aceste mesaje, dar eu nu am nici un raport contractual cu aceasta firma, a fim seriosi...
Pana la aceasta data nu stiu exact ce sunt aceste mesaje si stiu sigur ca nu am trimis mesaje la acest nr.1201, in schimb in desfasuratorul de la Orange apar mai multe mesaje Enjoy divertisment ca trimise de pe nr.meu la nr.1201, unul din mesaje aparand ca fiind expediat in data de 31 dec.2010 la ora 23,35 cand stiu sigur ca eram acasa cu membrii familiei si povesteam la masa si nu am umblat cu telefonul.Oricum, in contractul meu nu am ca obiect "mesaje Enjoy divertisment".E drept ca, recitind contractul(de fapt actul aditional din nov.2010) am vazut ca apare scris sub o linie, pe o pagina care nici macar nu am semnat-o, fiind semnata doar pe verso, o prevedere cum ca se activeaza automat internetul si clientul este avertizat ca asta presupune costuri suplimentare, dar n-am fost informat despre aceasta clauza, pe care o consider abuziva, deoarece eu am solicitat contract de telefonie mobila si nu de internet si nici macar nu stiu sigur daca aceste mesaje divertisment au legatura cu internetul, pot doar sa presupun.Apoi, ma intreb cum totusi apar ca expediate aceste mesaje, din moment ce nu am expediat nici un mesaj.In concluzie, eu vreau sa continui abonamentul, mai ales ca sunt obligat conform contractului sa nu il reziliez timp de 12 luni, adica pana in nov.2011, deoarece am primit un telefon cu pret promotional si pe puncte de fidelizare Thank you, dar in acelasi timp nu vreau sa platesc un serviciu pe care nu l-am solicitat si care nu a fost cuprins in contract, deoarece in contract nu spune ca am contractat si acest fel de mesaje la un tarif de 3 euro+tva.Va dati seama ca n-as fi contractat asa ceva.Si ce continut au aceste mesaje...de aur?
In concluzie, am facut reclamatie la OPC si as vrea sa platesc doar abonamentul fara aceasta suma facturata abuziv, pt.a putea sa-mi folosesc efectiv abonamentul, nu sa-mi fie facurat in continuare fara sa pot beneficia de acest serviciu, dar cei de la Orange spun sa primesc doar plata integrala sau daca e partiala o vor scadea din cea mai veche factura adica din suma facturata abuziv.
O sa mai fac inca o sesizare la Orange, dar slabe sperante...Ce ma sfatuiti, ca timpul trece si facturile vor fi emise in continuare de catre Orange, incarcandu-mi debitul?
Salut.
Sunt exact in aceasi situatie ca si ela.Am contactat OPC-ul si mi s-a spus ca nu pot face verificari la Orange.Au mai primit reclamatii dar nu au facut nimic.
Problema este ca abonamentul meu este de pe vremea cand se faceau cu contractul de vanzare/cumparare pe casa.
Daca a mai fost cineva in aceasta situatie si a gasit o solutie,va rog sa imi spuneti.
Multumesc.
Buna ziua,
Mai sunt si altii in aceasta situatie; fiul meu este titularul unui abonament Family, cu trei numere, din care pe unul a fost facturata suma de 400 ron , "enjoy divertisment"
mesaje pe care nu le recunoaste.
Urmeaza sa ceara factura detaliata, dar mai departe ce-ar trebui sa facem: reclamatie la Orange, reclamatie la OPC, reclamatie la Politie...?
Ce sfat imi puteti da?
Multumesc anticipat