avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 403 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... contabilitatea in partida simpla este chiar SIMPLA ?
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

contabilitatea in partida simpla este chiar SIMPLA ?

Buna ziua, de mai putin de o luna mi-am deschis o intreprindere individuala la care am avut anumite reduceri fiind studenta integralista. Culmea este ca sunt studenta chiar la contabilitate si informatica de gestiune insa nu sunt sigura daca sunt capabila sa imi tin singura evidenta contabila. Mi se pare destul de complicat , cel putin acum la inceput cand nu am niciun ajutor de la o persoana care sa cunoasca contabilitate...

(poate se va mira cineva ca sunt studenta chiar la contabilitate si nu stiu ce sa fac in partea practica insa banuiesc ca toata lumea este constienta de sistemul de invatamant din Romania , noua ne preda in anul1si 2 ecotehnologie , filosofie,econometrie si alte materii de care nu avem nevoie iar la contabilitate ne invata doar teorie nefolositoare , nici macar ceva legat de legislatie sau de programe folosite in contabilitate)

Voiam sa rog o persoana care sa aibe rabdare sa ma ajute si pe mine cu cateva raspunsuri la niste intrebari poate stupide din punctul lor de vedere.

Am depus declaratia 220 ptr venitul estimativ din 2012 , am dus registrul inventar si registrul incasari si plati la Finante ptr a le avea semnate si stampilate, miam achizitionat registrul unic de control de la Administratia Fiscala ; acum ce trebuie sa mai fac? - mentionez ca sunt neplatitor de tva.

Stiu ca trebuie sa inchei un contract cu cei de la Casa de asigurari de sanatate,nu?
Ce declaratii mai trebuie sa depun ptr a avea totul in ordine?
Ce registre mai trebuie sa detin ?