IN data de 14 feb am dus un telefon in garantie la [EDITAT] cu termen de reparatie de 15 zile lucratoare. Trebuia sa il iau pe data de 1 martie insa nu afost gata.
De atunci sunt tot plimbat intre magazinul udne l-am dus la reparat, seduil central [EDITAT] si chiar am fost sfatuit sa ma duc la service-ul lor care este pe A1 la km 13.
AM facut reclamatie la OPC(2 la numar) de fiecare data am fost sunat de cineva de la [EDITAT] doar ptr a-mi spune ca se rezolva problema azi si ca o sa ma sune mai tarziu insa nimeni nu m-a mai sunat dupa aceea. Cred ca acel telefon a fost doar ptr "desfasuratorul" lor ca sa dovedeasca ca m-au sunat convorbirile nefiind inregistrate.
Am dat pana acum 3 mailuri (OPC si ei in CC) insa fara rezultat.
Telefonul a fost neconform conform art 18 din legea449/2003. Am solicitat rambursarea totala a banilor conform articolul 13, litera b din legea 449/2003 revizuita in 2008 De asemenea am solicit amendarea [EDITAT] pentru nerespectarea art 11, paragraful 4 pentru depasirea termenului de reparatie de 15 zile calendaristice , conform cu articolul 23, paragraful 1 lit. b) nerespectarea prevederilor art. 9, 11 şi 19, cu amendă de la 5.000 lei la 25.000 lei.
As vrea sa ii dau in judecata ptr ca deja il consider furt si as vrea sa solicit inchiderea service-ului [EDITAT] pentru abateri repetate de la nerespectarea onorarii unui serviciu (spun repetate ptr ca sunt o gramda de astfel de reclamatii la adresa [EDITAT], acest lucru nefiindu-mi greu de dovedit)
In temeiul carei legi pot cere acest lucru sau ce ma sfatuiti sa fac?
ii puteti da in judecata pe cale civila pt nerespectarea contractului civil cel privind reparatiile. si cereti daune pt lipsa de folosinta referit la perioada cat tel a stat la ei.
Va multumesc pentru raspunsul prompt. V-as putea mai exact care sunt pasii pentru a ii da in judecata pe cale civila? sau acest raspuns il gasesc la un cabinet de avocatura?