buna ziua.locuiesc la etajul 10 si am un copil mic.de la 1 martie nu mai functioneaza ascensorul.sunt nevoita sa urc cu bebe in brate de 2-3 ori pe zi.sunt terminata.firma de ascensoare a oprit liftul fara sa puna nici un preaviz sa stim si noi ca se va opri pentru neplata.a afisat abia in ziua in care s-a oprit.este corect?
nu suntem nici multumiti de serviciile acestei firme dar administratorul a spus ca nu se poate schimba firma deoarece acum 2 ani s-au facut niste reparatii la lift si nu s-a achitat factura in intregime.mentionez ca anul trecut era o asociatie pe mai multe scari si factura este pe asociatia veche.acu avem o alta asociatie numai pe scara noastra.este corect?este incheiat un contract intre asociatie si firma de reparatii lifturi fara sa faca mai inai un studiu.
in numele mai multor locatari printre care si batrani bolnavi va rugam sa ne ajutati sa stim ce trebuie sa facem sa putem beneficia de lift.
am gasit o alta firma dar nu poate sa vina pana nu obtinem cartea tehnica de la lift.actuala firma nu vrea sa o inapoieze.
ce trebuie de facut?
multumim
O sa completez si eu.
Firma de service are de incasat bani de la asociatie. Asociatia nu plateste. Firma anunta ca incepand de maine nu mai intretine liftul. E dreptul lor firesc sa nu mumceasca fara bani.
In aceeasi zi sau in zilele urmatoare liftul se defecteaza. Firma nu vine sa remedieze pentru ca nu este platita. Asociatia nu poate sa repare liftul pentru ca nu are oameni angajati pe specialitate. Alta firma (concurenta) nu preia service-ul pentru ca afla de datoria neachitata. Proprietarii urca pe scari pana se va achita datoria chiar daca ar vrea sa schimbe firma.
Asadar nu firma a oprit liftul, ci doar ca nu mai vine sa remedieze defectiune decat platita.