avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 939 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Situatie acces locatie
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Situatie acces locatie

Sunt medic si impreuna cu mai multi medici avem cabinete concesionat la parterul unui bloc. Intrarea in locatia nostra se face pe o usa separata de scara blocului, cu alte cuvinte blocul a fost construit cu acces separat pentru spatiile medicale. Intrarea este partial acoperita si prezinta o serie de scari marginite de balustrade, motiv din care aici se aduna zilnic "golanii" din blocurile din jur, coroborat cu faptul ca la nici 20m se gaseste un non-stop care serveste printre altele si bauturi alcoolice (desi legea parca prevede o anumita distanta fata de unitatile medicale); am avut cateva certuri cu nesimtitii din cauza mizeriei (coji de seminte, scuipati, tigari, picioare pe pereti) si galagiei (urlete, injuraturi) pe care o produc, renuntand din cauza ca pur si simplu nu am cu cine discuta. Singura solutie viabila e sa restrictionez accesul spre scari cu un gardulet si o poarta care sa fie inchise cand nu este program. Nu am apelat la masuri punitive gen militie, pentru banuiesc eu ca situatia s-ar agrava.

Problema este ca nu stiu ce drept am asupra acelor trepte, nefiind incluse la spatii comune pe concesiune, si nu cred sa apara nici la asociatia de locatari.
Cel mai recent răspuns: mdDentist , utilizator 01:51, 1 Martie 2009
Potrivit legii 230/2007, art. 11 alin. 2, proprietarul nu poate schimba aspectul sau destinaţia proprietăţii comune fără a obţine mai întâi acceptul din partea asociaţiei de proprietari. Cu atit mai mult de un asemenea acord are nevoie cel cxare a concesionat un saptiu in acel imobil. Consider ca singura in masura sa va sprijine in demersurile dv. este asocitia de proprietari.
OK, sa zicem ca modificarea legala cere imperios acordul asoc. de loc.