Am infiintat un ONG in 2010 pentru persoane cu handicap si nu am avut nici un fel de activitate anul trecut , nu avem angajati si am depus la Administratia Financiara o declaratie de inactivitate pentru anul 2010. Dar acum am primit de la dansii o scrisoare prin care mi se cer urmatoarele documente:
-bilant
-contul rezultatului exercitiului
-notele explicative la situatiile financiare anuale.
Ce sa fac in aceasta situatie pentru ca noi nu avem un contabil? Daca nu dau curs scrisorii risc sa fiu amendata?
Cu instiintarea si declaratia de inactivitate cu numarul depunerii duceti-va la administratie si vedeti ce s-a intamplat. Teoretic trebuia depusa declaratia in termen de 60 zile. Atentie-Conditii pentru declararea starii de inactivitate
In evidenta contribuabililor declarati inactivi sunt inscrisi contribuabilii persoane juridice sau orice alte entitati fara personalitate juridica, care indeplinesc cumulativ urmatoarele criterii:
- nu au depus nicio declaratie pe parcursul unui semestru calendaristic;
- nu li s-a aprobat, la cerere, de catre organul fiscal competent o masura privind indeplinirea obligatiilor fiscale declarative (regim derogatoriu).
Cu bilantul sunteti in termen, din cate stiu pt ong sunt 120 zile de la inchiderea ex fin., nu trebuie sa+l semneye contabilul ci se poate depune pe propie raspundere, dar e mai bine sa apelati la un contabil ca trebuie sa faceti balanta-bilant-raport....pentru un ONG nu sunt preturi mari...chiar si asa fiind prima abatere erau sanse mari sa scapati fara amenda.Succes.
Disolvare asociatie
bianca27
Buna seara,
Exista posibilitatea ca o asociatie sa fie dizolvata de drept, ca urmare a nedepunerii bilantului timp de 2 ani? Am citit Ordonanta 26/2000, dar ... (vezi toată discuția)