Stabilirea sediului social pentru un SRL se face inainte de a-ti alege domeniul de activitate, capital social, denumire, etc sau dupa?
Ce acte sunt necesare pentru sediul social?
Sediul social trebuie sa fie pe numele firmei sau este necesara doar o copie a actului de vanzare cumparare pe care o are proprietarul, altul decat asociatul unic al noului srl?
Inainte.
Act de proprietate asupra sediului (contract de vanzare-cumparare sau extrs cf actual) si contract de comodat sau inchiriere intre proprietar si administratorul/asociatul unic al firmei ce se va infiinta.
Sediul social nu poate fi pe numele firmei atata timp cat firma nici nu exista...;)
Inainte.
Sediul social nu poate fi pe numele firmei atata timp cat firma nici nu exista...;)
Contractul de comodat/inchiriere pentru stabilirea sediului social se va incheia intre proprietarul imobilului si societatea X SRL in curs de infiintare.
Desi nu are personalitate juridica, societatea poate incheia acte juridice strict pentru infiintare.
Eu imi mentin parerea, nu ramane decat sa mai asteptati o a 3-a parere.
Contractul se va semna da catre administrator ca reprezentant al societatii, insa acesta nu va avea calitatea de parte contractanta ci de reprezentant al societatii. Astfel contractul se va incheia intre proprietar si SC X SRL, societate in curs de infiintare reprezentata prin .... , in calitate de administrator.