avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 296 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Laptop furat
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Laptop furat

Buna seara, am si eu o mare problema. Sunt student si am lasat laptopul in camera de camin iar colegii m-au sunat si mi-au spus ca nu stiu unde este laptopul. Sunt foarte sigur ca a fost furat. Intrebarea mea este urmatoarea: Daca politia nu reuseste sa-mi gaseasca laptopul cine il va plati?
Cel mai recent răspuns: pib9746 , utilizator 12:43, 30 Martie 2011
In speta,nimeni....
strangei cu usa pe colegii de camera pana iti spun unde este ca ei sigur stiu sau cel putin unul dintre ei.
Stii adresa MAC a laptopului ? Daca o stii poate il identifici prin reteaua caminului sau a facultatii. Daca nu, e informatie utila si pentru politie.
am mai auzit despre astfel de furturi din camine,problema este a voastra,din cate stiu eu acea camera este prevazuta cu incuietori,era obligatia voastra ca acea camera sa fie incuiata de cel care iese ultimul din camera,nu puteti trage la raspundere conducerea caminului,si cum a spus "BX" puteti urmari acel laptop dupa adresa MAC care este unica si daca chiar nu stiti adresa MAC va puteti adresa Firmei de la care primeati internet...asa ca treci la treaba ca o sa ai mult de umblat!
Fa-ti un cerc de suspecti si verifica site-urile de vanzari online nu se stie niciodata!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plangere penala și calomnie Sinsi Sinsi Dacă colegii mei membrii ai consiliului de administrație al scolii au votat pentru depunerea unei plângeri penale nefondate (ca am furat laptop-ul scolii ... (vezi toată discuția)
Apartament spart petreconstantin03 petreconstantin03 Buna ziua, Mi-a fost spart apartamentul in care stateam cu chirie de mai putin de o luna, fiindu-mi furat laptopul (un laptop Apple, in magazin avand pretul ... (vezi toată discuția)