Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Locuiesc intr-o garsoniera cu un prieten. Am declarat ca stam 2 persoane. Dupa o perioadata m-am trezit cu 3 persoane la intretinere, fara sa fiu instiintat, cu pretextul ca e "trafic de persoane". Am vorbit cu administratorul care m-a trimis la presedintele asociatiei de locatari. L-am rugat sa imi puna la dispozitie Listele cu Intretinerea lunara de cand m-am mutata pana in prezent. Dansul mi-a spus sa fac o cerere de care sa atasez contractul de inchiriere.
Precizez ca nimeni nu a stat mai mult de 15 zile/luna la mine, primesc vizitatori, insa administratia nu are o baza legala si nici nu am fost instiintat. Eu nu mai vreau sa mai stau in garsoniera respectiva si nici nu vreau sa mi se esaloneze (regularizeze) cheltuielile. Am de plata in jur de 1200 RON. Vreau sa fac calculul sa vad cat mi-a fost incarcat pe parcursul unui an si jumatate din care sa scad la intretinere. Vreau sa platesc cat am de plata exact la intretinere si nimic mai mult.
Pot sa fac asta? Ce nu trebuie sa platesc eu, in calitate de chirias, cand vine vorba de intretinere? Am dreptul eu, chiriasul, la Listele cu intretinerea (pe toate lunile respective)?
Pai nu prea aveti dreptate de vreme ce 70% din intretinerea pe octombrie o veti plati dv., asa cum v-ati inteles cu proprietarul, asta insemnand ca in acel 70% intra locuirea a doua persoane, nu?
In general, atunci cand vreti sa anuntati modificarea numarului de persoane, o faceti in scris, ca administratorul mai uita, mai nu-si aduce-aminte.....
Suma pentru o persoana in plus este 15 - 20 lei, dar daca considerati ca "conteaza", propuneti-i administratorei sa va scada 1 persoana luna viitoare pentru compensare, daca isi aduce aminte de intelegerea verbala intre dv. si ea si vrea sa repare greseala.
Problema a fost trecerea de la sistemul pauchal la apometre.Si diferenta este destul de mare in jur de 120 lei.
Administratotul stia ca vor locui 2 persoane insa a considerat inital ca locuind acolo efectiv de la jumatatea lunii ,va pune o singura persoana sa plateasca pentru toata luna.
Voi avea de plata 300 lei pentru o jumatate de luna ceea ce nu mi se pare ok.
Intelegerea cu propietarul a fost facuta pe baza promisiunii administratorului(care acum nu isi mai aduce aminte)si presupunea existenta unei singure persoane la intretinerea pe luna octombrie.
In cazul acesta vorbiti cu proprietarul care la randul lui sa vorbeasca cu administratora sa faca reducerea aceasta de bani pentru apa la pausal pentru cain apartament nu s-a locuit jumatate de luna, deci oricum nici la pausal nu a fost consum de apa, iar pentru restul cheltuielilor sa va considere 1 persoana din aceleasi considerente, ca jumatate de luna nu s-a locuit deloc.
Adica, ar putea avea bunavointa sa dea uitarii "uitarea" si sa faca o recalculare.
Cateva nelamuriri
buzz0ut
Buna ziua, as dori cateva lamuriri pentru niste probleme avute cu o asociatie de propietari cu centrala proprie de incalzire privind intretinerea unde am fost ... (vezi toată discuția)