avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 949 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... CURSANTI INPPA
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

CURSANTI INPPA

Buna ziua!
Mai este cineva cursant la Inppa in seria aceasta?
Cum sunt cursurile? Cum sunt profesorii? Prezenta este obligatorie? Intreb asta pentru ca sunt din provincie si mi-e destul de greu sa ma deplasesz, avand in vedere faptul ca sunt si angajata la un cabinet de avocatura si Maestrului meu nu ii convine deloc faptul ca trebuie sa lipsesc 5 saptamani zilnic.
Cel mai recent răspuns: dorians , utilizator 09:26, 29 Martie 2011
TOTUSI, NU EXISTA NICI MACAR O SINGURA PERSOANA CARE SA FI ABSOLVIT SAU CARE SA FIE CURSANT INPPA ???
Prezenta este obligatorie-50%, mai ales de acum de cand INPPA este obligatorie prin lege.Trebuie să aveţi 37 de prezenţe per modul.
Nu incercati scuza cu "nu ma lasa maestrul" - o sa ii scrie UNBR-ul si e pasibil el de actiune disciplinara si NU cred ca va doriti ;)

Profesori: Corin Dănescu, Răducanu, Petruţ&Aurel Ciobanu, Ion Ilie Iordăchescu, Dragoş Bogdan, Augustin Fuerea, etc.
sunt vreo 6 centre teritoriale ale INPPA asa ca depinde unde veti merge. Pt Bucuresti (banuiesc) ati primit raspunsul.
Din aceleasi cauze (prezenta mica la cursuri) la Brasov se tin orele in weekend (doua weekenduri pe luna).
;)
Ultima modificare: Marți, 29 Martie 2011
dorians, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ganduri despre admitere, definitivat si profesia de avocat, barou si inppa. dan_cdp dan_cdp Intr-adevar, examenul de admitere in avocatura, in Bucuresti, are uimitor de multi candidati admisi. Cred, din ce in ce mai mult, ca examenul de admitere in ... (vezi toată discuția)
Barouri marciuc marciuc ce parere aveti despre unbr-unbr traditional? (vezi toată discuția)