avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Amator: Cum se face un interogatoriu pt a fi depus in ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Amator: Cum se face un interogatoriu pt a fi depus in instanta

Buna ziua,
Sunt un amator în procedurile unui proces. Oricum intr-o cauza nesemnificativa ma reprezint EU (nu am avocat) imi spuneti si mie principalele idei pt. a formula+redacta un Interogatoriu?

Ma intereseaza modul de a formula intrebarea si aranjarea in pagina (ca stil=tehnoredactare):
*) De exp. am obs. ca, intrebarile au formularea: "Este adevarat ca..."
de Exp: Este adevarat ca potrivit Legii XYZ art. trebuia sa fiti prezent la... ?"

Inteleg ca intrebarile se formuleaza astfel incit partea intimata sa raspundă cu "DA" sau cu "NU"

**) ca aranjare in pagina am obs ca intrebarile le scriu in stinga (pe o coloana) pentru ca in dreapta (pe o coloana) sa se noteze raspunsul.

Cam atît. :D Daca aveti 2-3 lamuriri/indicatii va rog sa-mi raspunde-ti.
Cel mai recent răspuns: Balaurul , utilizator 14:18, 25 Martie 2011
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Domule, nu are nicio importanta cum asezati in pagina intrebarile. Important este sa stiti ce intrebari sa puneti si cum sa le puneti, in asa fel incat sa dovediti ceea ce doriti. Este o chestiune de inteligenta nu de tehnica de redactare.

Succes!

ps- notati-va in sala, raspunsurile si verificati ce a consemnat grefiera, sa nu fie diferente de esenta intra raspunsurile notate.
Daca e vorba de inteligenta, atunci e bine =D>

Multumesc foarte mult