Buna ziua, Va rog sa imi spuneti cum se poate proceda in cazul in care administratorul unei asociatii de proprietari a fost angajat de catre o persona care nu mai are calitatea de reprezentantul legal al acesteia- conform legii 230/2007.
Membrii asociatiei de proprietari pot sa faca o sezisare la ITM prin care sa informeze situatia de fapt si sa solicite anularea contractului/ inregistrarii contractului?
Administratorul a fost angajat in data de 24 martie iar cel care i-a facut angajarea nu mai este presedinte din data de 17 martie. Membrii asociatiei nu sunt de acord cu angajarea respectivului administrator.
Nu stiu daca am dreptate, dar parerea mea este ca acel contract este nul de drept, deoarece este un fals in acte. Acum se pot face multe nereguli, falsuri prin faptul ca nu ne mai prezentam cu contractul la ITM unde eram verificati.
Ar trebui sa fie dat in judecata fostul presedinte atat de catre asociatie pentru fals in acte, cat si de angajatul respectiv.
Aici este vorba si despre savarsirea unei infractiuni caracterizata prin doua actiuni distincte :folosirea fara drept a unei calitati si îndeplinirea vreunui act legat de acea calitate